کد خبر:45751
پ

پشت پرده حضور ناگهانی بازیکنان پرسپولیس در صنعت مد و استایل

در حالی که بسیاری از بازیکنان پرسپولیس و به طور کلی فوتبال ایران، از تحصیلات آنچنانی برخوردار نیستند و شاید تا 10 سال پیش در زادگاه خود در مراتع سرسبز لرستان مشغول دامداری و کشاورزی بوده اند، امروز شاهد این هستیم که همین بازیکنان با استایل نه چندان شاخص خود برای ورود به صنعت مدلینگ، […]

در حالی که بسیاری از بازیکنان پرسپولیس و به طور کلی فوتبال ایران، از تحصیلات آنچنانی برخوردار نیستند و شاید تا 10 سال پیش در زادگاه خود در مراتع سرسبز لرستان مشغول دامداری و کشاورزی بوده اند، امروز شاهد این هستیم که همین بازیکنان با استایل نه چندان شاخص خود برای ورود به صنعت مدلینگ، لباس های برندهای مختلف را به تن کرده و در قالب این قراردادها، مبالغ سنگینی را دریافت می کنند.

پشت پرده حضور ناگهانی بازیکنان پرسپولیس در صنعت مد و استایل

علیرضا بیرانوند جدیدترین بازیکن پرسپولیس است که پس از میلاد سرلک سر از صنعت مد در آورده است! در ابتدای فصل شایعاتی وجود داشت که باشگاه پرسپولیس برای دور زدن قانون سقف قراردادها، یک عدد صوری در قرارداد رسمی این بازیکنان منعقد می کند و ما بقی پرداختی در قالب پرداخت از طریق همکاری بازیکن با شرکت های همکار فعال در صنعت مدلینگ پرداخت می شود!
البته این تئوری ثابت نشده با منطق جور در می آید چرا که باورکردنی نیست که علیرضا بیرانوندی که تا چندی پیش از تیم اروپایی اش رقمی معادل 50 میلیارد تومان دریافتی داشت تنها با 15 میلیارد تومان در پرسپولیس حضور داشته باشد. چطور باید باور کنیم که بازیکنی که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به سمت پیشنهاد 8 میلیاردی استقلال متمایل شده بود بار دیگر با 15-16 میلیارد در پرسپولیس باقی مانده است؟

هر چه که هست موارد مختلفی برای دور زدن قانون سقف قرارداد وجود دارد که از آن جمله می توان به خرید مسکن در ترکیه، پرداخت رمز ارز از سمت هوادار متمول، میلگرد و …. اشاره کرد. مواردی که نشان می دهد مسئولین سر خود را مثل کبک زیر برف کرده اند و به اتفاقات و پرداخت های سنگینی که در برخی تیم ها در جریان است بی تفاوت هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید