کد خبر:7805
پ

هلهله و شادی در فدراسیون فوتبال پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

فدراسیون فوتبال که تلاش زیادی می کند در افکار عمومی و برای ظاهرسازی در مقابل فیفا، خود را نهادی مستقل و غیردولتی جلوه دهد اما داخلی ها به خوبی می دانند که بدون اجازه وزارت ورزش، آب هم نمی خورند و همه خط و مشی فدراسیون فوتبال زیر نظر وزارت ورزش تنظیم می شود.   […]

فدراسیون فوتبال که تلاش زیادی می کند در افکار عمومی و برای ظاهرسازی در مقابل فیفا، خود را نهادی مستقل و غیردولتی جلوه دهد اما داخلی ها به خوبی می دانند که بدون اجازه وزارت ورزش، آب هم نمی خورند و همه خط و مشی فدراسیون فوتبال زیر نظر وزارت ورزش تنظیم می شود.

 

هلهله و شادی در فدراسیون فوتبال پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

هلهله و شادی در فدراسیون فوتبال پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

پس از حذف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، بسیاری از هواداران استقلال معتقد هستند این اتفاق به واسطه رفتار خصمانه و دوگانه فدراسیون نشین ها و وزارت ورزش با استقلال رخ داد چرا که آنها اولاً با وضع قانونی عجیب مانع از بازگشت استراماچونی به تیم خود شدند و سپس با سناریوی عجیب تر فرهاد مجیدی را از تیم فراری دادند و در انتها نیز مانع از بازی داریوش شجاعیان برای استقلال در بازیهای آسیایی شدند اما این پایان کار نبود و دوستان به واسطه بدهی استقلال به شفر و با قانونی عجیب مانع از ثبت قرارداد بازیکنان جدید استقلال در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا شدند تا این تیم نتواند از بازیکنان جدید خود در این رقابتها بهره ببرد و نتیجه این اقدامات ضدملی، کمبود بازیکن استقلال در دیدار حساس مقابل پاختاکور بود که با نگاهی به اسامی نیمکت نشینان استقلال بیشتر به دستان خالی نامجومطلق در این مصاف آسیایی پی می بردیم.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که در طرف مقابل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با مساعدت کامل با پرسپولیس، به سرعت زمینه ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم را فراهم کردند تا مبادا مشمول محرومیت نقل و انتقالاتی به واسطه بدهی برانکو شوند و نتوانند از آنها در بازیهای لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند. نکته جالب اینکه سازمان لیگ هیچ واکنشی به بدهی پرسپولیس به برانکو نداشت و مانعی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم ایجاد نکرد اما بدهی استقلال به وینفرد شفر را به یک سنگ بزرگ برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم تبدیل کرد!

 

در شب حذف تلخ استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، به نظر می رسد بساط هلهله و شادی در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به پا است و آنها به هدف از پیش تعیین شده خود یعنی ناکامی استقلال در همه رقابتهای داخلی و خارجی رسیدند.

 

این ادعا نه تهمت است نه بیان یک اتفاق غیرواقعی بلکه مصداق عینی واقعیتی است که در دو ماه اخیر رخ داد و اگر دوستان دلیل یا توجیهی برای این حجم از کارشکنی علیه یک تیم دارند، شاید بهتر باشد هر چه سریعتر آن را اطلاعرسانی کنند تا ابهامات در خصوص رفتار دوگانه سازمان لیگ با دو تیم استقلال و پرسپولیس بر طرف شود.

 

پی نوشت: پرسپولیس در این رقابتها توانست از هر 6 بازیکن جدید خود نهایت استفاده را ببرد و در بسیاری از بازیها با تعویض های خود و استراحت دادن به بازیکنانش، قوای جسمانی آنها برای بازی در هر 72 ساعت را حفظ کند اما بسته بودن دست نامجو مطلق در تعویض و خستگی ناشی از بازی کردن بازیکنان فیکس در بیشتر بازیها در این دیدار، خودش را نشان داد به طوری که استقلالی ها از یک پرس معمولی نیز عاجز بودند.

دیدگاه کاربران 14 دیدگاه
  • ژاپنیها فریاد نمیزنند!!! 27 سپتامبر 2020 / 5:58 ق.ظ

    جالبه! زیادی سوزش داشته که باعث شده نویسنده(ملکی) به توهم و هویگری رو بیاره!! خداوکیلی توی توهم و چرت و پرت گفتن ،کوچیک و بزرگ و یا باسواد و بیسواد ندارین و همگی یه جور هستین!!! هر چند از باخت استقلال بخاطر رفقای استقلالیم خوشحال نشدم ولی بخاطر سوزش نویسنده لذت بردم!
    کافی بود به زمان عقد قرارداد بازیکنان و فرصت ارسال مدارک نگاهی بیندازید و همچنین زمان تحریم پرسپولیس!!! به خدا با مظلوم نمایی هیچی نمیشید و همیشه جایگاهتون زیر دیگرانه!!! حالا پرسپولیس و فردا سپاهان و پس فردا فولاد و تراکتور چون شما همیشه دنبال دشمن فرضی هستید.خخخخخ

    • بغداد بونجاح هستم 27 سپتامبر 2020 / 7:41 ق.ظ

      نیست شما دنبال دشمن فرضی نیستید !!! به الدحیل باختید زمین و زمان رو آوردید جلوی چشم AFC . توهم فقط لنگیون . فرصت ارسال مدارک کدومه . وقتی وزارت ورزش که مالک هر دو تیم هست به یکی دستور میده سریع ببندن و به یکی مجوز نمیده همین میشه . واقعاً از خودت پرسیدی که چطور میشه لنگ توی 72 ساعت 6 تا بازیکن خودشو بگیره ؟ تو تاریخ باشگاه صغیر لنگ بی سابقه بوده . البته وقتی با زور و تهدید شل محمدی رو از شهر خودرو گرفتید این چیزا که دیگه خیلی طبیعی ه

  • مسعود 27 سپتامبر 2020 / 1:57 ق.ظ

    وجدانا چرا از روی هوا یه حرف بیخود میزنید یعنی اینقدر بیسواد هستید !آخه نابغه از طرف ای اف سی پنجره کیسه بسته شده نه فدراسیون انگار خیلی بهتون فشار اومده آب رو بریزید جایی که میسوزه !!!

    • علی 27 سپتامبر 2020 / 7:39 ق.ظ

      نابغه پنجره پرسپولیس رو فیفا بسته ولی دوستان چیکار کردن ؟ چون میدونستن بسته میشه بدو بدو اومدن قراردادا رو بستن و ثبت کردن بعد اینکه کارا انجام شد، پنجره شون بسته شد و قانون گذاشتن اونایی که بدهکارن نمیتونن ثبت کنن

  • حسن 27 سپتامبر 2020 / 1:36 ق.ظ

    دراین کشور که وزیرش به نفع یک تیم خاص پیج میزاره دیگه چی میشه گفت وقتی برادران عزیز ما در تیم رقیب انواع اقسام افترادر جام حذفی میزنند ومحروم نمیشوند.دیگر چه میشود گفت…یعنی ما فردا برای باخت احتمالی تیم رقیب باید پای کوبی بکنیم ویانه؟

  • افشین 27 سپتامبر 2020 / 12:57 ق.ظ

    چطور وقتی میبرین زور بازو خودتونه وقتی میبازین وزارت کشور باعث باختتونه بس کنید این مزخرفاتو واقع بین باشید چند ساله با همین شانتاژ بازییا گول طرفدراتون زیدید عاقبتشم دیدین

  • ناشناس 27 سپتامبر 2020 / 12:17 ق.ظ

    چرا وقتی پرسپولیس پنجره ش بسته شد و با ۱۴ بازیکن تا فینال رفت تیم حکومتی نبود .کمبودها و ضعف خودتان را به وزارت نسبت ندهید .بلد نیستین بازیکناتون حفظ کنید و یا با مربی تعامل کنید چه ربطی به وزارت داره .اگه وزارت و یا فدراسیون ضد استقلال بود این تیم به فینال جام حذفی نمیرسید و همون مرحله قبل جلو سپاهان حذف می شد .شرم کنید از این ادا و اطوارا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید