کد خبر:26137
پ

هشتگ #بیداری پرسپولیسی ها و توهم جلوگیری از گلات

هواداران پرسپولیس پس از استوری صبح امروز یحیی گل محمدی که عبارت بیداری را هشتگ کرده بود، این کلید واژه را در فضای مجازی ترند کردند تا اینگونه از تیم خود در مقابل احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حمایت کرده باشند.   هشتگ #بیداری پرسپولیسی ها و توهم جلوگیری از گلات   اما در این […]

هواداران پرسپولیس پس از استوری صبح امروز یحیی گل محمدی که عبارت بیداری را هشتگ کرده بود، این کلید واژه را در فضای مجازی ترند کردند تا اینگونه از تیم خود در مقابل احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حمایت کرده باشند.

 

هشتگ #بیداری پرسپولیسی ها و توهم جلوگیری از گلات

هشتگ #بیداری پرسپولیسی ها و توهم جلوگیری از گلات
تصویر یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، حسین قدوسی، انصاری فرد

 

اما در این بین به نظر می رسد نقش معاون سابق پرسپولیس(ح. ق) در تزریق توهم به ذهن کادر فنی و هواداران این تیم غیرقابل چشم پوشی است.

این فرد معلوم الحال که جایگاهش نزد خبرنگاران ورزشی مشخص است مدتهاست سعی در ترسیم دشمن فرضی برای هواداران و کادر فنی پرسپولیس دارد تا اینگونه اتحاد جبهه میلیونی هواداران این تیم را شکل دهد به طوری که هر فرد یا اتفاقی بر خلاف منافع پرسپولیس حرکت کند، دشمن محسوب می شود. خواه AFC باشد یا هواداران تیم رقیب یا فدراسیون و وزارت ورزش و یا حتی محمدحسین میثاقی که مدتها به عنوان سپر حمایتی این تیم عمل کرد و در آخرین برنامه حسابی از خجالت سرپرست پرسپولیس در آمد تا به جدیدترین دشمن فرضی پرسپولیس تبدیل شود!

اما در مناقشه اخیر پرسپولیس و کمیته انضباطی، عزیزی خادم هم به زمره دشمنان خیالی ذهن مشوش (ح. ق) پیوست.

فارغ از عادلانه بودن یا نبودن احکام کمیته انضباطی که صدای اعتراض هر سه تیم ذی نفع را در آورد تنها تیم پرسپولیس بود که موضع تندی در خصوص احکام صادره اتخاذ کرده و اتهاماتی از سوی کادر فنی این تیم در خصوص خوابهای بد فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی برای پرسپولیس مطرح شد. هشتگ بیداری نیز احتمالا از اتاق فکری با حضور ح. ق بیرون آمده که مدام در حال پمپاژ این توهم به ذهن هواداران پرسپولیس است که عزیزی خادم و فدراسیون فوتبال دوست ندارند پرسپولیس به پنجمین قهرمانی خود برسد فارغ از اینکه در 4 سال گذشته همواره این ادعاها و اتهامات بی پایه و اساس از این گروه در فضای مجازی و تریبون های رسمی و غیر رسمی منتشر شده و در هر 4 سال نیز پرسپولیس بر خلاف این ادعاهای واهی، به مقام قهرمانی رسیده، دوستانی که این ادعاها را مطرح می کنند، موارد زیر را چطور توجیه می کنند؟

 

*چطور ممکن است فدراسیون و سازمان لیگ با گلات قهرمانی پرسپولیس مخالف باشند اما با درخواست سرمربی این تیم شروع لیگ به تعویق بیفتد؟

*چطور ممکن است فدراسیون با گلات قهرمانی پرسپولیس مخالف باشد اما با درخواست سرمربی این تیم مبنی بر عدم شرکت در بازی های معوق به طور فشرده موافقت می شود؟

*چطور ممکن است کمیته انضباطی با گلات قهرمانی پرسپولیس مخالف بلشد اما حکم محرومین پرسپولیس و سپاهان را قبل از دربی صادر نکند؟

*چطور ممکن است فدراسیون فوتبال ظرف 24 ساعت با تهدید آقایان، مجوز بازی مهدی ترابی را صادر کنند؟ پیشتر نیز با تهدید آقایان بازی پرسپولیس و نساجی با دستور از بالا لغو شده بود.

* چطور ممکن است فدراسیون فوتبال برای دربی داوری را انتخاب کند که مشکلش با استقلال محرز بوده و در دقیقه 3 بازی را برای رقیب درآورد و یا در بازی مقابل سپاهان پنالتی محرز به سود سپاهان اعلام نمی شود؟

در پایان شاید بد نباشد توجه مخاطبین را به اتهامات بی اساس یحیی گل محمدی در خصوص تلاش برای قهرمان کردن استقلال در جام حذفی فصل گذشته اشاره کرد که در نهایت این تراکتور بود که به مقام قهرمانی دست یافت. امروز نیز به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس برای انحراف افکار عمومی از اینکه چرا احکام کمیته انضباطی قبل از دربی صادر نشده، در موضعی تهاجمی سعی در مظلوم نمایی و محکوم کردن کمیته انضباطی و فدراسیون دارد. آیا وقت آن نرسیده که مسیولین باشگاه پرسپولیس تلنگری به خود زده و این سوال را مطرح کنند که چرا از تیم ته جدول تا صدر جدول، اغلب تیمها در مصاف با این تیم دچار تنش و مشکل می شوند؟  آیا تیم ته جدولی هم به قهرمانی های پرسپولیس حسادت می کند؟

چطور می شود وقتی برنامه فوتبال برتر حافظ منافع پرسپولیس می شود، این برنامه توسط افشین پیروانی به عنوان بهترین برنامه معرفی می شود اما به محض اینکه او به دنبال حقیقت یابی و شفاف سازی می رود، برنانه بی اعتبار معرفی می شود؟

چطور ممکن است وقتی AFC بن عطیه را قبل بازی با پرسپولیس می بخشد، این اتفاق به لابی اعراب و دشمنی afc با فوتبال ایران و پرسپولیس ربط داده می شود اما با نمونه مشابه و بخشش محرومیت سیامک نعمتی یک ساعت قبل از بازی پرسپولیس به یکباره afc به ارگانی عادل تبدیل می شود؟

توصیه ما به دوستان این است که از آن فرد معلوم الحال مشاوره نگیرند و ادعاهای خود را بر اساس مستندات خیالی مطرح شده توسط او بنا نگذارند چرا که به طور واضحی ادعاهای مطروحه در تریبونهای رسمی و غیر رسمی این فرد، غلط و غیرواقعی از آب درآمده اند.

 

 

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 16 دیدگاه
  • Majid 22 مه 2021 / 9:27 ق.ظ

    واقعا که گنده سوگلی وزارت ، ازدقلال عزیز عالم رو هم پر کنه باز هواداراش نه حرف منطق حالیشون میشه نه چشم دیدنشون دارند، دیگه کاری بوده که نکرده باشین؟
    1- بزن بزن هوادار
    2- بازی نکردن تو زمین پیکان بخاطر قهر مربی
    3- سربریدن تمام تیمها منجمله صنعت نفت و پارس جم ، ………
    4- فاکتور سازی کمک سرپرست، جالبه کاره افشین به پرسپولیس ربط داره ولی کمک سرپرست به ازدقلال مربوط نی
    5- بازی عقب افتاده که شما خودتون مسببش هستین چی میگین آخه
    6- سیاوحش و فرناز و ادبیاتش رو آنتن زنده و فضای مجازی اگر ازدقلال سوگلی نبود و حکومتی تا الان کشته بودن این دو نفر رو که حتما از مصونیت سیاسی تو این مملکت بواسطه رانت که دارن برخوردارن
    7- قاناون عدم استفاده از بازیکن و مربی که برای شما نقض میشود
    8- قهرمانی و پرونده شکایت 30 باشگاه تو رده جوانان
    9- یه نگاه به نفع داوری تو این چند سال بنداز ین ببینید سهمتون چقدر بوده
    10- جو سازی و حاشیه سازی علیه سرورتون
    خاک تو سرتون که این همه دغل بازی رو نمیبینید و عین بچه های 5 ساله یه سره دم مجلس جمع میشین

    • منقلی 22 مه 2021 / 9:57 ق.ظ

      میگم این چرندیات چقد آشناس . همه شو تو اینستاگرام حسین قدوسی منقلی دیدم . پس تو هم یکی از مخاطبین گوسفند منقلی هستی خخخخخخ برای کدوم یک از حرفات سند داری؟ بابت فاکتور سازی مجیدی سند داری؟ سند ینی محرومیت 5 ساله پیروانی . سند ینی ضایع شدن زهره هراتیان در حالی که زورشو زد بازی استقلال و تیم شوهرش برگزار بشه اما قانون نذاشت . سند ینی شما باید با گل گهر و ذوب در خلال بازیای نیم فصل بازی میکردید ولی برا اینکه به تیم سوگولی فشار نیاد مثه بقیه بازیای عادیشو انجام داد و دو بازی عقب افتاده ش رو اخر نیم فصل برگزار کرد. سند ینی محرومیت اکادمی کیا که محروم شدن و الان دارن شلوغ میکنن و الکی اتهام مینن به استقلال که رد گم کنن داداش اگه اونجا تو پیج حسین قدوسی یونجه میریزن جماعت نشخوار میکنن اینجا اونجا نیست که ملت رو خر و گوسفند فرض کنی اتهامات واهی رو فقط مطرح کنی. عفت کلام هم فقط آقا افشین پیروانی و لاغیر

  • ناشناس 22 مه 2021 / 9:15 ق.ظ

    جماعت کیسه دارن از دکل روزنامه نگار بالا میرن تف به شرف نداشتتون

  • رحمت 22 مه 2021 / 7:42 ق.ظ

    عجب ،؟؟
    توهم توهم زدی،
    مصرفش بالاست

    • مهدی کیایی 22 مه 2021 / 8:00 ق.ظ

      4 ساله دارن لنگیا زرت و پرت میکنن اونا نمیخوان ما قهرمان بشیم و قهرمان میکننشون . به این میگن 4 سال توهم که ادعات یه چیزی باشه ولی تو عمل خلافش اتفاق بیفته. مگه نمیگفتن اینا نمیخوان ما قهرمان بشیم چطور 4 سال قهرمان شدین؟ نکنه همونا قهرمانتون کردن ؟ این صلم چرندیات این تیپی برای فریب افکار عمومی ادامه داره. مطمئن باشید اگه اونا میخواستن قهرمان نشید قهرمان نمیشدید پس بس کنید این مزخرفات رو

  • پرسپولیس 22 مه 2021 / 7:06 ق.ظ

    جناب ملکی تو که لا لایی بلدی چرا خوابت نمیاد. آبروریزی آکادمی شما در حال گسترش است .فاکتورسازی کمک سرپرستتون که عالی بود برید هوچی گری بندازید و با هیات فوتبال تبانی کنید و قهرمان کثیف پایه ها شوید از شما این کارا بر میاد . تو در حدی نیستی در مورد اسطوره های پرسپولیس مثل گل محمدی و سید جلال و … حرف مفت بزنی . گلات پرسپولیس خیلی به شما فشار آورده حق دارین چون خیلی ساله زیرش هستین. برید با کارای کثیفتون تو پایه ها خوش باشین ما کارهای مهمتری داریم

    • مائده 22 مه 2021 / 7:17 ق.ظ

      کدوم آبروریزی ؟ چون حسین قدوسی گفته پس جرم محرز شده؟ قدوسی مافنگی زیاد زر میزنه در مورد میلیچم زر میزد چی شد پس ؟ شکایت الاهلی و … در مورد تخلفات احتمالی افراد هم خودشون باید پاسخ بدن و تخلف احتمالی فرزاد مجیدی چه ارتباطی به استقلال داره؟ مگه افشین پیروانی فرش دزدید از کیروش کسی چیزی گفت؟ الانم بحث تخلف مهدوی کیا داغ ه یه حرف الکی در مورد تخلف استقلال انداخت تو زبونا که هیچ سندیت و اعتباری نداشت و تهشم ضایع شد. حرف منطقی داری بیا حرف بزن نداری زر نزن . آقای ملکی کارش درسته و عیناً و نقطه زن زده همونجای لنگیا که باید میزد . حرفی ندارید بنید آخه . تا وقتی یکی مجیززتونو بگه خوبه ولی وقتی مقابلتون در بیاد میشه دشمن . توهمیای عقده ای

  • محمد 21 مه 2021 / 10:51 ب.ظ

    جناب ملکی تو هم عضو همین باند مافیا بودی و هستی تیم ها ته جدولی هم باتحریک جنابعالی ومیثاقی وامثالهم با پرسپولیس مشکل دارند وگرنه پرسپولیس بجز فوتیال در زمین کاری دیگه انجام نمیده !!!واما تا تو وامثال تو هستن فوتیال پاک نخواهد بود

    • بلوچی 21 مه 2021 / 11:11 ب.ظ

      کارای خارج زمینشو هوچی گریای افشین پیروانی حسین قدوسی و گل ممدی انجام میدن. تو زمینم بلال هوچی گری راه میندازه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید