کد خبر:47021
پ

ادعای خیالی 22 وقت اضافه در نیمه دوم دربی 103 از کجا آمد؟

در حالی که به نظر می رسد استقلالی ها از کسب تساوی آن هم از نوع 0-0 مقابل پرسپولیس خوشحال هستند اما هواداران و رسانه های نزدیک به پرسپولیس با ایجاد شائبه به داوری سعی دارند اعدم نتیجه گیری در این مسابقه را ابتدا به ناداوری و سپس به وقت کشی بازیکنان استقلال ربط دهند. […]

در حالی که به نظر می رسد استقلالی ها از کسب تساوی آن هم از نوع 0-0 مقابل پرسپولیس خوشحال هستند اما هواداران و رسانه های نزدیک به پرسپولیس با ایجاد شائبه به داوری سعی دارند اعدم نتیجه گیری در این مسابقه را ابتدا به ناداوری و سپس به وقت کشی بازیکنان استقلال ربط دهند.

البته با کارشناسی داوری دربی 103 توسط داور مطرح انگلیسی یعنی مارک کلاتنبرگ، نه تنها ادعای متضرر شدن پرسپولیس از داوری رد شد بلکه مشخص شد استقلالی ها در صحنه زیر یک پنالتی طلبکار شدند.

اما طنزترین قسمت از ادعاهای بدون پشتوانه مافیای رسانه جایی بود که مدعی شدند در نیمه دوم این مسابقه، 22 دقیقه وقت تلف شده و داور می بایست 22 دقیقه وقت اضافه می گرفت!!!

با یک رصد کوتاه در زمان شروع و پایان این مسابقه سادگی مشخص می شود که این ادعا از اساس کذب است و محلی از واقعیت ندارد.

دربی 103، راس ساعت 20 به وقت تهران آغاز شد و با احتساب مجموع وقت های تلف شده رسمی نیمه اول و دوم که داور چهارم اعلام کرد و استراحت دو نیمه می بایست 120 دقیقه به طول می انجامید که همینگونه نیز شد و بازی حوالی ساعت 22 به پایان رسید.

حال فرض کنید نیمه دوم 22 دقیقه وقت اضافه علاوه بر 45 دقیقه داشته، در اینصورت بازی می بایست حوالی ساعت 22:30 به پایان می رسید که اینگونه نبود.

مشخص نیست منفعت برخی در گل آلود کردن اتفاقات دربی و وارونه نمایی در چیست که پیش و پس از هر مسابقه به جوسازی علیه داوری می پردازند.

کلیدواژه : پرسپولیسدربی 103

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • عشقپولیس 27 مارس 2024 / 4:58 ق.ظ

    واقعابه این لاشی بازی وبزن دادکنی هاشمی نسب وچکش افتخارمی کنی. تابوده شیرحمله کرده وبقیه فرارکردندوبعدش ازفرارافسانه ساختندواسه توله هاشون. ولی درجنگل شیرسلطان آخربازی. وهمه ترسوهارومسخره می کنند. دغل بازی جزنفرین خاطره ای بدجایزه ای نداره یادخاطره ای ازعلی کریمی افتادم که فرمودنداقای جوادنکونام باگردن کج اومدگفت علی اقامیشه من این بازی بازوبندکاپیتانی ببندم بازی بعددوباره برش می گردونم به خودتون. بعدازبیست سال هنوزبازی بعدی نیومده……. آقا جوادچکش گداشرف داره به کارشما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید