کد خبر:46684
پ

نام هوادار متمول استقلال در ساخت استادیوم اختصاصی مشخص شد

منابع تامین هزینه 500 میلیون دلاری برای ساخت استادیوم اختصاصی استقلال مشخص شد. نام هوادار متمول استقلال در ساخت استادیوم اختصاصی مشخص شد امیر سالمی زاده نام هوادار متمول استقلال است که در مراسم امضای قرارداد ساخت استادیوم 40 هزار نفری استقلال حضور داشت. گفته می شود این تاجر ایرانی مقیم قطر که از هواداران […]

منابع تامین هزینه 500 میلیون دلاری برای ساخت استادیوم اختصاصی استقلال مشخص شد.

نام هوادار متمول استقلال در ساخت استادیوم اختصاصی مشخص شد

امیر سالمی زاده نام هوادار متمول استقلال است که در مراسم امضای قرارداد ساخت استادیوم 40 هزار نفری استقلال حضور داشت. گفته می شود این تاجر ایرانی مقیم قطر که از هواداران سرسخت استقلال نیز محسوب می شود، به غیر از کمک مالی برای ساخت استادیوم جدید آبی ها، قرار است به پروسه نقل و انتقالات نیم فصل استقلال نیز کمک کند.

گفته می شود بخشی از هزینه 500 میلیون دلاری ساخت استادیوم اختصاصی استقلال از طریق تهاتر دولت با طرف چینی برای فروش نفت تامین خواهد شد و بخش دیگر نیز به صورت مشارکت طرف سازنده در درآمدهای بلیت فروشی و تبلیغاتی استادیوم استقلال در 10 سال آتی تامین می شود.

این پروژه بزرگ که گامی بلند برای حرفه ای شدن باشگاه استقلال و درآمد پایدار تیم فوتبال استقلال محسوب می شود، این تیم را از کمک های مالی دولت بی نیاز خواهد کرد.

 

البته عدم هماهنگی

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید