کد خبر:29674
پ

قهرمانی لرزان پرسپولیس | سپاهان پیگیر کسر امتیاز شد

لیگ بیستم در حالی شب گذشته با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید که در دیگر بازی حساس هفته آخر مسابقات سپاهان توانست با نتیجه 2 بر 1 ا سد استقلال بگذرد و فاصله 2 امتیازی خود با پرسپولیس را حفظ کند. در جدول لیگ برتر پرسپولیس با 67 امتیاز اول و سپاهان با 65 امتیاز […]

لیگ بیستم در حالی شب گذشته با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید که در دیگر بازی حساس هفته آخر مسابقات سپاهان توانست با نتیجه 2 بر 1 ا سد استقلال بگذرد و فاصله 2 امتیازی خود با پرسپولیس را حفظ کند. در جدول لیگ برتر پرسپولیس با 67 امتیاز اول و سپاهان با 65 امتیاز دوم شد.

 

قهرمانی لرزان پرسپولیس | سپاهان پیگیر کسر امتیاز شد

قهرمانی لرزان پرسپولیس | سپاهان پیگیر کسر امتیاز شد

شاید تصور این موضوع برای هواداران پرسپولیس سخت باشد اما سپاهانی ها اعتقاد ویژه ای به کسر امتیاز از پرسپولیس دارند و از شب گذشته با جدیت بیشتری پیگیر قضیه شده اند. باشگاه اصفهانی که نسبت به استفاده پیکان از بازیکن محروم در دیدار مقابل سپاهان معترض بوده هنوز جواب مشخصی از کمیته انضباطی دریافت نکرده است. مسابقه دو تیم در هفته بیست و هشتم با تساوی به پایان رسید و در صورت اثبات ادعای سپاهانی ها 2 امتیاز به امتیازات این تیم افزوده می شود اما باز هم به واسطه تفاضل گل در رده دوم جدول رده بندی قرار می گیرند.

اما این پایان پیگیری سپاهانی ها نیست چرا که آنها به واسطه شکایت هم خانواده خود یعنی فولاد خوستان از پرسپولیس به واسطه استفاده از بازیکن محروم (کنعانی ادگان) در دیدار پرسپولیس و فولاد نیز امیدوارند یک امتیاز دیگر از پرسپولیس کسر شود و با این تفاسیر قهرمانی لیگ بیست ما پرسپولیس پس گرفته شود و به سپاهان اهدا شود.

 

در کنار همه این موارد، پرسپولیس به شدت مستعد کسر امتیاز توسط فیفا به واسطه عدم پرداخت مطالبات کالدرون است که البته به نظر نمی رسد آن اتفاق در لیگ بیستم لحاظ شود و اگر چنین اتفاقی نیز رخ دهد سرخ ها می بایست با امنیاز منفی لیگ بیست و یکم را آغا نمایند.

 

حال باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی در مقابل مستندات باشگاه سپاهان و فولاد خوزستان که همگی بر علیه پرسپولیس است چه تصمیمی می گیرد و آیا قهرمانی از پرسپولیس پس گرفته می شود؟

کلیدواژه : پرسپولیسسپاهان

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 31 جولای 2021 / 10:08 ق.ظ

    پارتی دارند به فیفا شکایت کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید