کد خبر:46731
پ

سوسماز یا اوسمار | انتقادات شدید هواداران از سرمربی جدید پرسپولیس

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، اوسمار ویرا دستیار سابق یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد. سوسماز یا اوسمار | انتقادات شدید هواداران از سرمربی جدید پرسپولیس انتخابی که با واکنش تند هواداران و پیشکسوتان این تیم مواجه شده و حتی کار به جائی رسید که حسین خبیری […]

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، اوسمار ویرا دستیار سابق یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

سوسماز یا اوسمار | انتقادات شدید هواداران از سرمربی جدید پرسپولیس

انتخابی که با واکنش تند هواداران و پیشکسوتان این تیم مواجه شده و حتی کار به جائی رسید که حسین خبیری عضو تندروی هیئت مدیره پرسپولیس در اعتراض به این انتخاب، از سمت خود استعفا داد و حدادی نیز احتمالاً استعفا خواهد داد.

جدای از اینکه هواداران پرسپولیس معتقدند اوسمار با رزومه ضعیف خود در تیم های سابقش به عنوان سرمربی، قادر به موفقیت با پرسپولیس نخواهد بود؛ آنها این انتقاد جدی را به درویش دارند که چرا پس از یک ماه وقت کشی در نهایت به دم دست ترین گزینه رسیده است و علت بازی با نام هایی همچون برانکو، لوپز و … چه بوده؟

هر چه که هست، اوسمار ویرا با توجه به هجمه سنگینی که علیه او به راه افتاده است کار سختی در این تیم پیش رو خواهد داشت چرا که با چند نتیجه ضعیف، به یکباره جو استادیوم بر علیه او خواهد شد. این انتخاب در حالی رخ داد که چند بازیکن سرشناس پرسپولیس نیز مخالف سرسخت انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس بوده اند و حال باید دید با این انتخاب عجیب، این بازیکنان چه رویکردی خواهند داشت. با توجه به موافقت برخ بازیکنان پرسپولیس با حضور اوسمار ویرا به جای گل محمدی و مخالفت تنی چند از آنها، به نظر می رسد دو دستگی به وجود آمده، کار را برای ادامه لیگ برای پرسپولیس و هوادارانش سخت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید