کد خبر:41894
پ

تحریم صدا و سیما توسط اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی علیه صدا و سیمای جمهوری اسلامی صادر کرد . براساس این تحریم‌ها تمامی دفاتر رسانه‌ای صدا و سیما در اتحادیه اروپا تعطیل خواهند شد و شبکه‌های صدا وسیما از ماهوار‌ه‌ها حذف می‌شوند. همچنین اتحادیه اروپا پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما و علی رضوانی و آمنه سادات ذبیح پور، […]

اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی علیه صدا و سیمای جمهوری اسلامی صادر کرد . براساس این تحریم‌ها تمامی دفاتر رسانه‌ای صدا و سیما در اتحادیه اروپا تعطیل خواهند شد و شبکه‌های صدا وسیما از ماهوار‌ه‌ها حذف می‌شوند.

همچنین اتحادیه اروپا پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما و علی رضوانی و آمنه سادات ذبیح پور، دو خبرنگار، را به دلیل پخش اعترافات اجباری زندانیان تحریم کرد.

این تحریم ها در حالی اعمال شده که اتحادیه اروپا اعلام کرده به زودی بسته جدید تحریمی علیه سپاه پاسداران اعمال خواهد کرد.

اتحادیه اروپا اعلام کرده این تحریم ها برای بازدارندگی حکومت در ایران از سرکوب معترضین و نقض حقوق بشر در ایران وضع شده است.

کلیدواژه : متفرقه

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 17 دسامبر 2022 / 9:38 ب.ظ

    واقعا فرقی هم می کنه ؟ ماکه یک خانواده ی پنج نفره هستیم فقط همسرم از تلویزیون استفاده می کنه اون هم فقط برنامه های ورزشی ویا اگر احیانا برنامه ی طنزی داشته باشه وکمی اخبار ، سه تا پسر جوان دارم که اصلا هیچ کاری نه با ماهواره ونه با تلویزیون دارند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید