کد خبر:45487
پ

سناریوی شارلاتان بازی در تمرین و فسخ اجباری قرارداد بازیکن مورد نظر پرسپولیس

بر طبق برخی گزارش ها، شهریار اردوی سپاهان در ترکیه را بهم ریخته و مدعی شده می خواهد به پرسپولیس بپیوند. سناریوی شارلاتان بازی در تمرین و فسخ اجباری قرارداد بازیکن مورد نظر پرسپولیس شهریار مغانلو روز گذشته در تمرین سپاهان با مورایس جلسه سرپایی برگزار کرد و اعلام کرد که از نظر ذهنی آمادگی […]

بر طبق برخی گزارش ها، شهریار اردوی سپاهان در ترکیه را بهم ریخته و مدعی شده می خواهد به پرسپولیس بپیوند.

سناریوی شارلاتان بازی در تمرین و فسخ اجباری قرارداد بازیکن مورد نظر پرسپولیس

سناریوی شارلاتان بازی در تمرین و فسخ اجباری قرارداد بازیکن مورد نظر پرسپولیس

شهریار مغانلو روز گذشته در تمرین سپاهان با مورایس جلسه سرپایی برگزار کرد و اعلام کرد که از نظر ذهنی آمادگی لازم برای حضور در این تیم را ندارد و قصد دارد به پرسپولیس برود. شهریار مغانلو همچنین طی روزهای گذشته به محمدرضا ساکت اعلام کرده است که هر رقمی باشگاه سپاهان برای جدایی می‌خواهد را پرداخت می‌کند و اصلا حاضر به ادامه کار با سپاهان نیست. همچنین مورایس به ساکت اعلام کرده است که این بازیکن با چنین شرایطی به درد تیم نمیخورد چرا که او فکر و ذهنش با تیم همراه نیست و باید با جدایی او موافقت شود. مورایس طی روزهای آینده جلسه رسمی‌ای را با محمدرضا ساکت برگزار خواهد کرد تا تکلیف وضعیت این بازیکن را مشخص کند.

نکته جالب اینجاست که این سناریو به توصیه برخی مسئولین وقت پرسپولیس چندی قبل توسط مهدی ترابی و چند بازیکن دیگر که خواهان فسخ اجباری قراردادشان بودند، پیاده سازی شد و باشگاه مبدا چاره ای جز فسخ قرارداد بازیکن مورد نظر در ازای دریافت مبلغی به عنوان رضایتنامه نداشت.
با حضور عیسی آل کثیر، رضا اسدی و کاوه رضایی در سپاهان، رقابت در تیم زردپوش اصفهانی برا حضور در ترکیب اصلی تنگ شده و به نظر می رسد مغانلو قصد دارد در تیمی مثل پرسپولیس به میدان برود که تاکنون تنها با شهاب زاهدی و مهدی عبدی به عنوان مهاجم تمرینات خود را دنبال می کند.
مغانلو هم مثل کنعانی زادگان و عزت اللهی و … قصد دارد بخشی از پازل تیم قهرمان آسیای آقایان باشد و افتخار قهرمانی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را با این تدارک گسترده ای که برای این تیم دیده شده، در کارنامه ش ثبت کند. اما باید دید این تیم با این هزینه های گزافی که تا اینجا متحمل شده می تواند از سد تیم های پرقدرت و پرستاره عربستانی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بگذرد یا خیر؟
منابع مالی تزریق شده به پرسپولیس به قدری زیاد بوده که این تیم اقدام به فسخ قرارداد بازیکن 1 میلیون دلاری خود یعنی لئاندرو پریرا کرده است. اتفاقی که بدون شک بازیکن مذکور با دریافت مبلغی کمتر از آنچه در قراردادش مندرج شده راضی به انجام آن نخواهد بود.

 

پی نوشت: وقتی سرپرست یک تیم به انواع و اقسام روش های شارلاتان بازی و چرک بازی مسلط است و بازیکنان را برای رسیدن به هدف به آن تشویق می کند، چنین اتفاقاتی برای پیوستن به تیم مذکور اصلاً بعید نیست.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 11 سپتامبر 2023 / 7:27 ب.ظ

    منظور از شارلاتان همون افشین فرشچیان نیست؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید