کد خبر:45210
پ

رضا اسدی با استقلال به توافق رسید | اشتباه بزرگ گل محمدی در مورد شاه ماهی

بر طبق شنیده ها، رضا اسدی بازیکن فصل گذشته تراکتور با تیم فوتبال استقلال به توافقات اولیه برای امضای قرارداد رسیده است. رضا اسدی با استقلال به توافق رسید | اشتباه بزرگ گل محمدی در مورد شاه ماهی این بازیکن که در فصل گذشته مورد توجه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس قرار داشت با […]

بر طبق شنیده ها، رضا اسدی بازیکن فصل گذشته تراکتور با تیم فوتبال استقلال به توافقات اولیه برای امضای قرارداد رسیده است.

رضا اسدی با استقلال به توافق رسید | اشتباه بزرگ گل محمدی در مورد شاه ماهی

رضا اسدی با استقلال به توافق رسید | اشتباه بزرگ گل محمدی در مورد شاه ماهی

این بازیکن که در فصل گذشته مورد توجه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس قرار داشت با قراردادی سنگین به پرسپولیس پیوست. اما عملکرد ضعیف او باعث شد تا یحیی گل محمدی او را در انتهای فصل مازاد کند و قرارداد وی تمدید نشود.

اما اسدی با پیوستن به تراکتور زیر نظر پاکو خمس شکوفا شد و با تغییر پست و انتقالش به خط حمله و هافبک هجومی، به یک مهره کلیدی برای پیروزی های سریالی تراکتور تبدیل شده بود. اسدی با توجه به خریدهای جدید تراکتور تصمیم گرفته که به تیم دیگری منتقل شود و اگرچه باشگاه پرسپولیس نیز خواهان جذب این بازیکن چند پسته بود اما به دلیل رفتاری که یحیی گل محمدی در انتهای فصل گذشته با او داشت، اسدی قصد ندارد بار دیگر به این تیم بپیوندد کما اینکه پرسپولیس هم در خط هافبک و هم خط حمله بازیکنان خوبی در اختیار دارد و اسدی دوست ندارد خاطرات نیمکت نشینی هایش در این تیم را تکرار کند.

او برای اثبات شایستگی های خود و فیکس کردن خود در بین اسامی بازیکنان تیم ملی برای جام ملت های آسیا و احتمالاً جام جهانی بعدی، قصد دارد در تیمی بازی کند که پخش زنده داشته باشد و بر طبق شنیده ها، جواد نکونام نظر مثبتی بر روی جذب این بازیکن دارد و به همین خاطر هم آرمان رمضانی را مازاد کرده است.

گفته می شود اسدی و اخباری دو خرید استقلال خواهند بود که طی روزهای آتی به طور رسمی اعلام می شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید