کد خبر:45107
پ

دونده آبی رکورددار حذف استقلال از آسیا | افشای پرسپولیسی بودن حمید سجادی

با حذف مجدد استقلال از آسیا، افتخار حذف این تیم برای دومین سال پیاپی به نام حمید سجادی وزیر ورزش وقت خورد تا در این زمینه دبل کرده باشد. دونده آبی رکورددار حذف استقلال از آسیا | افشای پرسپولیسی بودن حمید سجادی اگرچه مسئولین در کلام و ظاهر مدعی بی طرفی در نگاه به تیم […]

با حذف مجدد استقلال از آسیا، افتخار حذف این تیم برای دومین سال پیاپی به نام حمید سجادی وزیر ورزش وقت خورد تا در این زمینه دبل کرده باشد.

دونده آبی رکورددار حذف استقلال از آسیا | افشای پرسپولیسی بودن حمید سجادی

اگرچه مسئولین در کلام و ظاهر مدعی بی طرفی در نگاه به تیم های استقلال و پرسپولیس هستند اما افشاگری هایی که توسط اطرافیان آنها انجام می شود، به خوبی مشخص می کند که مسئولین در راس فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش هوادار کدام تیم هستند و از تضعیف کدام تیم لذت می برند!

اگر پیشتر علی کفاشیان به پرسپولیسی بودن سلطانی فر و مهدی تاج اشاره کرده بود، چندی پیش پیشکسوت سابق پرسپولیس به پرسپولیسی بودن حمید سجادی اعتراف کرد. اما سند محکم تر برای نگاه رنگی تاج و سجادی به اتفاقات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در کلیپ زیر مشاهده می کنید.

هر چه که هست، ننگ دو حذف نماینده ایران(استقلال) در مسابقات آسیایی بر پیشانی حمید سجادی و مهره های دست نشانده او در هیئت مدیره استقلال تا ابد بر پیشانی او باقی خواهد ماند. اتفاقی که نه تنها برای آقایان معمولی و بدون اهمیت محسوب می شود بلکه نمایندگان مجلس نیز همسو با این جریان رنگی حکومتی که حامی یک تیم خاص است، از بازخواست وزرای ورزش برای این اهمال امتناع کرده اند. اگر جریحه دار شدن احساسات میلیون ها هوادار استقلال به واسطه تصمیمات مشکوک و اقدامات با تاخیر آقایان اهمیتی ندارد، پس هر آنچه معترضین خیابانی علیه برخی شعار سر دادند، عین حقیقت است چرا که آن تیم خاص نماد و سمبلی از ساختار حاکم در ایران است که موریانه فساد آن را از درون خورده است.

سجادی می بایست به میلیون ها هوادار استقلال پاسخگو باشد که بر چه اساسی اولاً مشکل بدهی های استقلال در موعد مقرر حل نشد؟ ثانیاً چطور عاملین حذف استقلال از آسیا هنوز در این باشگاه سمت دارند؟ ثالثاً چرا تدبیری که امسال برای حل مشکل مالکیت مشترک دو تیم استقلال و پرسپولیس اندیشیده شد، در فصل گذشته انجام نشد تا استقلال بتواند در رقابتها حاضر باشد؟ آیا باز هم پای ناراحت نشدن تیم خاص وسط بود یا آقازاده های هوادار آن تیم خاص از کسب ستاره سوم واهمه داشتند؟

در موضوع پرسپولیسی بودن مهدی تاج که تردیدی وجود ندارد چرا که جدای از اینکه او مدتی عضو هیئت مدیره این باشگاه بوده همه تصمیماتی که در فدراسیون مهدی تاج برای فوتبال اتخاذ شده تنها به نفع یک تیم خاص بوده است و اتفاقاً بیشترین جام آن تیم نیز در دوران مهدی تاج به دست آمده است و در تنها فصلی که مهدی تاج (با کوله باری از پرونده های فساد در دستگاه قضائی) در فدراسیون حضور نداشت، تیم محبوب آقایان نتوانست حتی یک جام به دست بیاورد و مجبور به بازگرداندن و تائید صلاحیت تاج با پرونده های فساد مختلفش به فوتبال شدند.

 

لیست پرونده ها و اتهامات مهدی تاج در دستگاه قضائی

 

امروز حمید سجادی باید بابت این موضوع نیز پاسخگو باشد که چطور مهدی تاج برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال تائید صلاحیت شده است و او پای حکم ریاست فدراسیون فوتبال او را امضا کرده است؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید