کد خبر:11808
پ

دونالد ترامپ برنده انتخابات آمریکا 2020 + آمار

با توجه به نزدیک شدن به پایان رای گیری آرای الکترال ایالات مختلف آمریکا، به نظر می رسد جو بایدن در نهایت قادر نخواهد بود به 270 رای الکترال مورد نیاز برای ریاست جمهوری در آمریکا برسد. و آمار 6 ایالت باقیمانده نیز به سود ترامپ در حال شمارش است و ترامپ بر همین اساس […]

با توجه به نزدیک شدن به پایان رای گیری آرای الکترال ایالات مختلف آمریکا، به نظر می رسد جو بایدن در نهایت قادر نخواهد بود به 270 رای الکترال مورد نیاز برای ریاست جمهوری در آمریکا برسد. و آمار 6 ایالت باقیمانده نیز به سود ترامپ در حال شمارش است و ترامپ بر همین اساس خود را پیروز زودهنگام انتخابات معرفی کرد.

 

چرا بایدن هنوز بازنده قطعی انتخابات آمریکا نیست؟

 

 

نتایج لحظه ای انتخابات آمریکا

 

دونالد ترامپ برنده انتخابات آمریکا 2020 + آمار

 

تا این لحظه اگرچه جو بایدن از ترامپ پیش است اما با توجه به نزدیک شدن به پایان ایالاتی هدف او و پیشتازی ترامپ در دو ایالت مهم تگزاس و فلوریدا، به نظر می رسد ترامپ در نهایت از او جلو خواهد شد.

نتایج زنده انتخابات آمریکا 2020 | نقشه آرای الکترال ایالت به ایالت

بایدن حتی در صورت پیروزی در ایالت های آیوا، آریزونا، مینسوتا و مین که با رنگ آبی کمرنگ در نقشه مشخص شده اند، ۳۱ رای الکتورال دیگر به دست خواهد آورد و به ۲۷۰ رای الکتورال لازم نخواهد رسید. او برای پیروزی به آرای الکتورال دو ایالت از میان اوهایو، کارولینای شمالی، میشیگان، ویسکانسین، جورجیا، تگزاس، فلوریدا نیاز دارد که امری سخت به نظر می‌رسد. لذا، در این لحظات اکثر تحلیلگران شانس برد ترامپ در انتخابات را بیش از بایدن میدانند.

 

وضعیت شمارش آرا در 6 ایالت باقیمانده

 

 

اما جو بایدن لحظاتی پیش در سخنرانی خود از تغییر وضعیت آرا با شمارش آرای غیرحضوری مردم گفت و مدعی شد در چند ایالت کلیدی از جمله پنسیلوانیا که ظاهراً تا این لحظه بازنده بوده، برنده خواهد شد.

 

سخنرانی دقایقی پیش ترامپ و اعلام پیروزی در انتخابات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید