کد خبر:45589
پ

خیانت به جوانان وطن در صورت عدم اعزام میلاد سرلک به سربازی

در حالی که سازمان نظام وظیفه علناً اعلام کرده میلاد سرلک می بایست در تاریخ 1 شهریور خود را به پادگان معرفی کند اما لابی ها و فشار رسانه ای باند قرمز فعال شده و با فشار به سرمربی تیم ملی قصد دارند بازیکنی که انتخاب چهارم پست هافبک دفاعی(عزت اللهی، چشمی، نوراللهی، علی کریمی […]

در حالی که سازمان نظام وظیفه علناً اعلام کرده میلاد سرلک می بایست در تاریخ 1 شهریور خود را به پادگان معرفی کند اما لابی ها و فشار رسانه ای باند قرمز فعال شده و با فشار به سرمربی تیم ملی قصد دارند بازیکنی که انتخاب چهارم پست هافبک دفاعی(عزت اللهی، چشمی، نوراللهی، علی کریمی و نورافکن) در تیم ملی هم نیست را به زور و تحمیل به تیم ملی دعوت کنند تا این بازیکن از دو سال فرجه تعویق خدمت سربازی اش استفاده کند.

خیانت به جوانان وطن در صورت عدم اعزام میلاد سرلک به سربازی

خیانت به جوانان وطن در صورت عدم اعزام میلاد سرلک به سربازی

بر اساس قانون میلاد سرلک که بازیکن تیم پرسپولیس است باید از اول شهریورماه به خدمت سربازی برود؛ اما اگر امیر قلعه‌نویی این بازیکن را به تیم ملی دعوت کند، سرلک می‌تواند تا دو سال آینده (یعنی 30 سالگی) از خدمت سربازی معاف شود. یکی از فرماندهان ستادکل نیروی مسلح در این خصوص اطلاع داده است که اگر تا قبل از شهریورماه “میلاد سرلک” حتی یک هفته به تیم ملی دعوت شود می‌تواند تا دو سال یعنی تا 30 سالگی به سربازی نرود و هم در تیم ملی و هم در لیگ برتر بازی کند.

 

فشار رسانه ای باند مافیایی نزدیک به پرسپولیس در حالی جوسازی و فشار به سرمربی تیم ملی را در این خصوص آغاز کرده که همین باند رسانه ای در شرایط مشابه و جوسازی و برنامه سازی در تریبون های رسمی کاری کردند تا سرنوشت فوتبالی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند عوض شود و دو مدافع برتر تیم ملی که شانس حضور در جام جهانی هم داشتند به یکباره از سطح اول فوتبال ایران محو شوند. این باند رسانه ای با ادعاهایی مبنی بر اینکه خون یزدانی و مرادمند رنیگن تر از سایر جوانان کشور نیست و نمی بایست از طریق دعوت به تیم ملی، از اعزام به خدمت معاف شوند حداکثر تلاش خود برای مشمول شدن دو مدافع برتر تیم مجیدی را انجام دادند.

حال همان باند مافیایی در تلاشند با فشار رسانه ای بر روی سرمربی تیم ملی برای دعوت از میلاد سرلک، این بازیکن را برای تیم محبوب خود حفظ کنند چرا که در غیر اینصورت پرسپولیس با بحران در پست هافبک دفاعی مواجه خواهد شد. با جدایی کامیابی نیا و عدم جذب عزت اللهی، می توان گفت سرمربی پرسپولیس به جز ریگی و اسدبیگی گزینه دیگری برای استفاده در پست هافبک دفاعی ندارد.

 

پی نوشت: دانشجو کردن ناگهانی سرلک مثل برخی دیگر از بازیکنان این تیم یکی دیگر از راه های تعویق خدمت سرلک است. اتفاقی که اگر رخ داده بود، می بایست تا امروز جواب آن مشخص می شد و با توجه به عدم قبولی سرلک در گزینش های دانشگاهی، سازمان نظام وظیفه وی را مشمول کرده است و اعلام دانشجو شدن سرلک در این مقطع، شائبه هایی را به وجود می اورد.

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بی نام 19 جولای 2023 / 9:01 ب.ظ

    این میلاد سرلک که بازیکن نیست.هر جا باشه تاثیری برای تیمش نداره.اما باند پرسپولیس در فدراسیون ن اینو غالب کرد جای امید ابراهیمی و نوراللهی ستارگان جام جهانی‌هیچ کس هم نگفت چرا تیم بگوویچ ۲ ستارهوجام جهانی را یا دعوت نکرد یا ذخیره گذاشت

  • کوروش 19 جولای 2023 / 11:47 ق.ظ

    یحیی یکبار دیگه تو ماشینش دماغشو بگیره اینم معاف میکنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید