کد خبر:45718
پ

خبرگزارس فارس: پیراهن پرسپولیس لباس تروریست ها و نماد بهائیت است!

در حالی که باشگاه پرسپولیس به سبکی متفاوت به توضیح در خصوص نقش و نمادهای به کار رفته در پیراهن این فصل پرسپولیس پرداخته بود، خبرگزاری فارس با خبری عجیب مدعی شد این نمادها، نقوش بهائیت و یک گروهک تروریستی هستند. خبرگزارس فارس: پیراهن پرسپولیس لباس تروریست ها و نماد بهائیت است! خبرگزاری فارس مدعی […]

در حالی که باشگاه پرسپولیس به سبکی متفاوت به توضیح در خصوص نقش و نمادهای به کار رفته در پیراهن این فصل پرسپولیس پرداخته بود، خبرگزاری فارس با خبری عجیب مدعی شد این نمادها، نقوش بهائیت و یک گروهک تروریستی هستند.

خبرگزارس فارس: پیراهن پرسپولیس لباس تروریست ها و نماد بهائیت است!

خبرگزارس فارس: پیراهن پرسپولیس لباس تروریست ها و نماد بهائیت است!

خبرگزاری فارس مدعی شده پیراهن جدید پرسپولیس تبلیغ بهائیت است این خبرگزاری نوشته:

لوتوس یا نیلوفر آبی یکی از نمادهای مشهور بهائیت است و در فرقه بهائیت نماد الوهیت است. فارس همچنین به درفش کاویانی در پیراهن پرسپولیس اشاره کرده و نوشته درفش کاویانی پرچم گروه تروریستی تندر است.

برخی معتقدند همان فرد سیاسی که چند سال پیش قصد داشت بازی دوستانه ای بین پرسپولیس و رئال مادرید ترتیب دهد، در پشت این قضیه قرار دارد و هوادار متمول ناشناس پرسپولیس به شرط وجود این نقش و نقوش، حمایت مالی پشت پرده از این تیم را پذیرفته است. هر چه که هست باید منتظر واکنش باشگاه پرسپولیس به این جنجال بزرگ باشیم.

 

ریشه نام پرسپولیس چیست | اسمی برای تحقیر ایرانیان

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید