کد خبر:30624
پ

جزئیات قوانین جدید اپلیکیشن بتاکاپ

با تجربه 3 ماهه اپلیکیشن بتاکاپ، امروز در جایگاهی قرار داریم که می توانیم به گونه بهتری به نیاز کاربران وفادار بتاکاپ پاسخ دهیم. در ادامه لیستی از تغییراتی که در روال برگزاری مسابقات بتاکاپ در شهریور ماه اعمال می شود توجه فرمائید. گفتنیست مسئولیت عدم اطلاع از این قوانین جدید بر عهده کاربر می […]

با تجربه 3 ماهه اپلیکیشن بتاکاپ، امروز در جایگاهی قرار داریم که می توانیم به گونه بهتری به نیاز کاربران وفادار بتاکاپ پاسخ دهیم. در ادامه لیستی از تغییراتی که در روال برگزاری مسابقات بتاکاپ در شهریور ماه اعمال می شود توجه فرمائید. گفتنیست مسئولیت عدم اطلاع از این قوانین جدید بر عهده کاربر می باشد چرا که هم در اپلیکیشن، هم در اینستاگرام و هم در سایت بتاکاپ، این قوانین اطلاعرسانی شده اند.

 

 

راهنمای کامل کسب امتیاز در اپلیکیشن بتاکاپ

 

جزئیات قوانین جدید اپلیکیشن بتاکاپ

لیست جوایز مهر ماه

5 نفر اول رده بندی :   نفر اول : 800 هزار تومان   نفر دوم : 500 هزار تومان    نفر سوم: 300 هزار تومان    نفر چهارم: 150 هزار تومان         نفر پنجم: 100 هزار تومان

3 نفر برتر پیش بینی هر ده روز به ترتیب نفری : 30، 20، 10 هزار تومان   (هر ده روز، 3 نفر برتر در رده بندی پیش بینی مشخص می شود و امتیازات 0 و رقابت در بخش پیش بینی مجدداً از اول شروع خواهد شد.)

3 نفر قرعه کشی 3 میلیون تومانی  نفری 1 میلیون تومان

10 نفر قرعه کشی بین همه کاربران اپلیکیشن با جایزه 30 هزار تومانی

3 کاربر فعال اپ با جایزه 30 هزار تومانی

1 نفر پرتراکنش ترین کاربر فروشگاه اپ: با جایزه 100 هزار تومانی

جایزه هفتگی برای نفر برتر فوتبال فانتزی هر هفته بین 30 تا 100 هزار تومان

 

50 نفر اول چطور خوشحال می شوند؟

اضافه شدن 1000 سکه به نفر ششم تا پانزدهم

اضافه شدن 700 سکه برای نفر شانزدهم تا بیست و پنجم

اصافه شدن 400 سکه برای نفر بیست و ششم تا سی و پنجم

اضافه شدن 200 سکه برای نفر سی و ششم تا پنجاهم

*** توجه این سکه ها پس از پایان هر دوره با درخواست کاربر به ادمین اینستاگرام (betacupa@) حداکثر تا 3 روز پس از شروع ماه جدید به حساب وی واریز می شود در غیر اینصورت، واریز سکه، برای کاربر منتفی خواهد شد. سکه ها تنها به نام کاربری که در 50 نفر برتر قرار دارد، اهدا می شود و نه اکانت های دیگر کاربر.

از مهرماه جایزه با عنوان شکارچی بتامون نخواهیم داشت. (از اواسط شهریور این عنوان لغو شد)

 

تبدیل امتیاز به سکه

برای ان دسته از کاربرانی که در طول یک ماه امتیاز جمع کرده اند اما در بین نفرات برتر قرار ندارند، نیز خبر خوشی داریم. این دسته از کاربرا نمی توانند با مراجعه به فروشگاه بتاکاپ بخش متفرقه، به ازای هر 50 هزار امتیاز، 1500 سکه دریافت کنند. و امتیازات خود را به سکه تبدیل کنند. این امکان برای تسهیل در روال جمع آوری سکه برای دریافت جوایزی که به 5000 سکه نیاز دارند، فراهم شده است و ارزش کسب امتیاز در طول یک دوره رقابت را بیشتر می کند چرا که از حالا به بعد کسب امتیاز فقط برای 5 نفر اول معنا پیدا نمی کند و سایر شرکت کننده ها نیز می توانند با بالا بردن امتیازات ماهانه خود، آن را به سکه تبدیل کنند.

 

افزایش تعداد مسابقات برای پیش بینی

با توجه به درخواست کاربران مبنی بر قرار دادن پیش بینی های بیشتر در اپ بتاکاپ، شما می توانید هر هفته بالغ بر 20 مسابقه فوتبال خارجی و داخلی را پیش بینی کنید و بر تعداد سکه ها و امتیازات خود بیافزائید.

 

مسابقه خطچین

علاقه مندان به کسب امتیاز بیشتر برای رده بندی امتیازات، می توانند در شهریور روی مسابقه خط چین حساب ویژه ای باز کنند چرا که مراحل این قسمت از اپلیکیشن افزایش پیدا خواهد کرد.

 

حذف چرخونه طلایی و بازگشت چالش طلایی

با توجه به از بین رفتن رقابت بین کاربران در چرخونه طلایی، این چرخونه از شهریورماه حذف شد و بار دیگر چالش طلایی در ساعت محدودی در روز جمعه فعال خواهد شد. ورودی چالش طلایی 1000 سکه خواهد بود و 10000 سکه و 10000 امتیاز هر جمعه بین کاربران برنده تقسیم می شود.

 

تغییر در جوایز چرخونه شانس

جوایز چرخونه شانس با تغییراتی مواجه خواهند شد که مشاهده خواهید کرد. از ارسال پیام به ادمین اینستا برای واریز جوایز خودداری کنید چرا که به نوبت جوایز به حساب شما واریز می شود.

 

کاربر فعال

کاربر فعال به کاربری گفته می شود که در طول ماه در همه بخش های اپلیکیشن فعالیت چشمگیر داشته باشد. مسلماً از بین همه کاربران فعال نمی توان همه را به عنوان برنده انتخاب کرد در نتیجه فعالترین آنها با توجه به عملکردشان انتخاب خواهد شد.

 

فوتبال فانتزی

گروهی در واتساپ برای فوتبال فانتزی ایجاد می شود که هر هفته، نفراتی که مجوز حضور در کاپ و لیگ را دریافت کرده اند به این گروه دعوت می شوند و موارد بیشتر در آن توضیح داده خواهد شد. از موارد مهم در این گروه، گزارش لحظه ای بازیها و بحث و تبادل نظر بین کاربران برای نتایج و پیش بینی بهترین ترکیب ممکن برای فوتبال فانتزی است.

 

روش های کسب امتیاز و سکه رایگان

شما می توانید از روش های مختلفی که در ماههای قبل بیان شد، به جمع کردن سکه و امتیاز رایگان بپردازید. از جمله این موارد می توان به کد دعوت، اسکرین از امتیاز و ستاره در گوگل پلی و کافه بازار، مسابقه خط چین، چالش رایگان، شرکت در چالش های اینستاگرام، نظرسنجی، خرید از فروشگاه (1000 امتیاز و 500 سکه به ازای هر خرید)، چالش طلایی، پیش بینی مسابقات، چالش های فوتبالی، مسابقه فوتبالی، کد بتامون در سایت و …. کسب امتیاز و سکه کنید و رده خود در جدول را بهبود ببخشید.

دیدگاه کاربران 14 دیدگاه
  • محمد امین 25 سپتامبر 2021 / 7:42 ب.ظ

    سلام. اگه بخوایم سکه هامون بغروشیم فقط باید به فروشگاه بریم و کارمزد رو پرداخت کنیم یا باید داخل اینستاگرام به ادمین پیام بدیم؟ لطفا روند انجام این کار رو توضیح بدید.

    • admin 25 سپتامبر 2021 / 10:17 ب.ظ

      سلام بله. از فروشگاه انجام بدید

  • رضا رستمی 22 سپتامبر 2021 / 11:39 ب.ظ

    داداش محمد نوکرتم داری اشتباه میکنی من خودم تو فوتبال فانتزی چند هفته پیش اول شدم و ۳۰ هزار تومان به حسابم واریز کردند

  • محمد 22 سپتامبر 2021 / 11:17 ب.ظ

    کاملا مشخصه پنج نفر اول هیچ کس از بازیکنان واقعی نیست. بیخود یک ماه مردم رو مسخره می کنید. طرف دو سه هزار تا امتیاز عقبه در عرض یک ثانیه با پنج هزار امیتاز می‌ره صدر جدول. خب جایزه ندید این دیگه چه مسخره بازیه در آوردید. حداقل ی طوری امتیاز به اکانت های خودتون اضافه کنید که کسی شک نکنه. طرف دقیقا چه کار کرده که تو یک دقیقه ۳۰۰۰ امتیاز بهش اضافه میشه؟؟؟ اگه شماره هم زده باشه ده دقیقه طول می‌کشه بیاد بالا نه ده ثانیه. دیسلایک

    • admin 22 سپتامبر 2021 / 11:28 ب.ظ

      داداش کاملا مشخصه که شما داری اشتباه میکنی چون همه اینا دارن چرخونه میچرخونن به امید هدیه جادویی و هر هدیه جادویی 1000 امتیاز داره . وقتی طرف 7 بار چرخونه چرخونده 3 تا هدیه جادویی برده بیام دونه دونه بهش اضافه کنیم یا یهو 3000 امتیاز بهش اضافه کنیم؟ هر ماه این بساط رو داریم ما و نفرات برتر برای اینکه توی رده بالا باشن، توی ساعات پایانی رقابتشون شدید میشه و برای اینکه عقب نمونن مدام چرخونه میچرخونن . حالا ذهن شما منفی هست اون مسئولش ما نیستیم . چون اگر قرار بر ندادن جایزه یا به قول شما تقلب بود، دیگه انقد خنگ نبودیم ادمای تکراری بیان بالا . همین الان دو نفر از ماه قبل همچنان توی 5 نفر اول هستن . کسی که راه و چاهش رو یاد گرفته خیلی ساده تر از یکی که بلد نیست امتیاز جمع کنه میتونه بیاد بالا. شمام هم بهتره به جای اتهام زدن بری یاد بگیری چطور امتیاز جمع کنی . هر ماه مجموع امتیازات برنده ها بیشتر میشه و این نشون میده هر ماه ادمای بیشتری خبره میشن توی جمع کردن امتیاز

    • admin 22 سپتامبر 2021 / 11:35 ب.ظ

      در ضمن هر کد دعوت بلافاصله بعد از وارد کردن توسط فردی که نصب کرده اعمال میشه و ممکنه توی چند ثانیه یه نفر 1000 امتیاز بگیره . همین این ماه داشتیم که یک نفر نزدیک به 20 تا 30 نفرو در دقایق اخر کد دعوت زده. چند نفر مدام چرخونه دارن میچرخونن . یکی چالش طلاییشو گذاشته برای دقایق اخر و …. خلاصه ذهنتو سالم کن چون اگه قرار بود جایزه ندیم یه نفر از برنده ها میگفت که جایزه ما رو ندادن . ما هم که تریبون رو باز گذاشتیم . هم توی اینستا هم توی پیامای بین کاربرا . چون واهمه ای از این موضوعات نداریم . از بالا پائین شدن تعداد سکه نفرات برتر خیلی ساده میتونی بفهمی دارن چرخونه میچرخونن اکثرشون. در نهایت اینکه اگر اینکارو میکردیم اصلا کامنت شما رو نمایش نمیدادیم ولی چون شاید برای بعضیا دیگه هم سوال باشه، گفتیم در جواب شما، برای بقیه هم شفاف سازی بشه . شب خوش

  • موسی اهوازی 23 آگوست 2021 / 1:18 ب.ظ

    ۶۳۴۱۲

  • معصومه صادقزاده 23 آگوست 2021 / 1:03 ب.ظ

    ۶۳۴۱۲

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید