کد خبر:30624
پ

جزئیات قوانین جدید اپلیکیشن بتاکاپ

با تجربه 3 ماهه اپلیکیشن بتاکاپ، امروز در جایگاهی قرار داریم که می توانیم به گونه بهتری به نیاز کاربران وفادار بتاکاپ پاسخ دهیم. در ادامه لیستی از تغییراتی که در روال برگزاری مسابقات بتاکاپ در شهریور ماه اعمال می شود توجه فرمائید. گفتنیست مسئولیت عدم اطلاع از این قوانین جدید بر عهده کاربر می […]

با تجربه 3 ماهه اپلیکیشن بتاکاپ، امروز در جایگاهی قرار داریم که می توانیم به گونه بهتری به نیاز کاربران وفادار بتاکاپ پاسخ دهیم. در ادامه لیستی از تغییراتی که در روال برگزاری مسابقات بتاکاپ در شهریور ماه اعمال می شود توجه فرمائید. گفتنیست مسئولیت عدم اطلاع از این قوانین جدید بر عهده کاربر می باشد چرا که هم در اپلیکیشن، هم در اینستاگرام و هم در سایت بتاکاپ، این قوانین اطلاعرسانی شده اند.

 

 

راهنمای کامل کسب امتیاز در اپلیکیشن بتاکاپ

 

جزئیات قوانین جدید اپلیکیشن بتاکاپ

لیست جوایز مهر ماه

5 نفر اول رده بندی :   نفر اول : 800 هزار تومان   نفر دوم : 500 هزار تومان    نفر سوم: 300 هزار تومان    نفر چهارم: 150 هزار تومان         نفر پنجم: 100 هزار تومان

3 نفر برتر پیش بینی هر ده روز به ترتیب نفری : 30، 20، 10 هزار تومان   (هر ده روز، 3 نفر برتر در رده بندی پیش بینی مشخص می شود و امتیازات 0 و رقابت در بخش پیش بینی مجدداً از اول شروع خواهد شد.)

3 نفر قرعه کشی 3 میلیون تومانی  نفری 1 میلیون تومان

10 نفر قرعه کشی بین همه کاربران اپلیکیشن با جایزه 30 هزار تومانی

3 کاربر فعال اپ با جایزه 30 هزار تومانی

1 نفر پرتراکنش ترین کاربر فروشگاه اپ: با جایزه 100 هزار تومانی

جایزه هفتگی برای نفر برتر فوتبال فانتزی هر هفته بین 30 تا 100 هزار تومان

 

50 نفر اول چطور خوشحال می شوند؟

اضافه شدن 1000 سکه به نفر ششم تا پانزدهم

اضافه شدن 700 سکه برای نفر شانزدهم تا بیست و پنجم

اصافه شدن 400 سکه برای نفر بیست و ششم تا سی و پنجم

اضافه شدن 200 سکه برای نفر سی و ششم تا پنجاهم

*** توجه این سکه ها پس از پایان هر دوره با درخواست کاربر به ادمین اینستاگرام (betacupa@) حداکثر تا 3 روز پس از شروع ماه جدید به حساب وی واریز می شود در غیر اینصورت، واریز سکه، برای کاربر منتفی خواهد شد. سکه ها تنها به نام کاربری که در 50 نفر برتر قرار دارد، اهدا می شود و نه اکانت های دیگر کاربر.

از مهرماه جایزه با عنوان شکارچی بتامون نخواهیم داشت. (از اواسط شهریور این عنوان لغو شد)

 

تبدیل امتیاز به سکه

برای ان دسته از کاربرانی که در طول یک ماه امتیاز جمع کرده اند اما در بین نفرات برتر قرار ندارند، نیز خبر خوشی داریم. این دسته از کاربرا نمی توانند با مراجعه به فروشگاه بتاکاپ بخش متفرقه، به ازای هر 50 هزار امتیاز، 1500 سکه دریافت کنند. و امتیازات خود را به سکه تبدیل کنند. این امکان برای تسهیل در روال جمع آوری سکه برای دریافت جوایزی که به 5000 سکه نیاز دارند، فراهم شده است و ارزش کسب امتیاز در طول یک دوره رقابت را بیشتر می کند چرا که از حالا به بعد کسب امتیاز فقط برای 5 نفر اول معنا پیدا نمی کند و سایر شرکت کننده ها نیز می توانند با بالا بردن امتیازات ماهانه خود، آن را به سکه تبدیل کنند.

 

افزایش تعداد مسابقات برای پیش بینی

با توجه به درخواست کاربران مبنی بر قرار دادن پیش بینی های بیشتر در اپ بتاکاپ، شما می توانید هر هفته بالغ بر 20 مسابقه فوتبال خارجی و داخلی را پیش بینی کنید و بر تعداد سکه ها و امتیازات خود بیافزائید.

 

مسابقه خطچین

علاقه مندان به کسب امتیاز بیشتر برای رده بندی امتیازات، می توانند در شهریور روی مسابقه خط چین حساب ویژه ای باز کنند چرا که مراحل این قسمت از اپلیکیشن افزایش پیدا خواهد کرد.

 

حذف چرخونه طلایی و بازگشت چالش طلایی

با توجه به از بین رفتن رقابت بین کاربران در چرخونه طلایی، این چرخونه از شهریورماه حذف شد و بار دیگر چالش طلایی در ساعت محدودی در روز جمعه فعال خواهد شد. ورودی چالش طلایی 1000 سکه خواهد بود و 10000 سکه و 10000 امتیاز هر جمعه بین کاربران برنده تقسیم می شود.

 

تغییر در جوایز چرخونه شانس

جوایز چرخونه شانس با تغییراتی مواجه خواهند شد که مشاهده خواهید کرد. از ارسال پیام به ادمین اینستا برای واریز جوایز خودداری کنید چرا که به نوبت جوایز به حساب شما واریز می شود.

 

کاربر فعال

کاربر فعال به کاربری گفته می شود که در طول ماه در همه بخش های اپلیکیشن فعالیت چشمگیر داشته باشد. مسلماً از بین همه کاربران فعال نمی توان همه را به عنوان برنده انتخاب کرد در نتیجه فعالترین آنها با توجه به عملکردشان انتخاب خواهد شد.

 

فوتبال فانتزی

گروهی در واتساپ برای فوتبال فانتزی ایجاد می شود که هر هفته، نفراتی که مجوز حضور در کاپ و لیگ را دریافت کرده اند به این گروه دعوت می شوند و موارد بیشتر در آن توضیح داده خواهد شد. از موارد مهم در این گروه، گزارش لحظه ای بازیها و بحث و تبادل نظر بین کاربران برای نتایج و پیش بینی بهترین ترکیب ممکن برای فوتبال فانتزی است.

 

روش های کسب امتیاز و سکه رایگان

شما می توانید از روش های مختلفی که در ماههای قبل بیان شد، به جمع کردن سکه و امتیاز رایگان بپردازید. از جمله این موارد می توان به کد دعوت، اسکرین از امتیاز و ستاره در گوگل پلی و کافه بازار، مسابقه خط چین، چالش رایگان، شرکت در چالش های اینستاگرام، نظرسنجی، خرید از فروشگاه (1000 امتیاز و 500 سکه به ازای هر خرید)، چالش طلایی، پیش بینی مسابقات، چالش های فوتبالی، مسابقه فوتبالی، کد بتامون در سایت و …. کسب امتیاز و سکه کنید و رده خود در جدول را بهبود ببخشید.

دیدگاه کاربران 14 دیدگاه
  • علیرضا 26 سپتامبر 2021 / 9:02 ب.ظ

    سلام. چرا برای فروش سکه تعداد سکه ها رو افزایش دادید اما پول واریزی همون مبلغه؟ قبلا ۱۵۰۰ سکه رو ۸۰۰۰ تومن می دادید الان شده ۲۰۰۰ سکه با همون ۸۰۰۰ تومن. نکنه بالا رفتن دلار روی قیمت سکه بتاکاپ هم تاثیر گذاشته.

    • admin 27 سپتامبر 2021 / 8:32 ق.ظ

      سلام. چرا نمیپرسید چرا جوایز رو افزایش دادیم؟ طبیعیه وقتی میزان جوایز افزایش پیدا میکنه، برخی هزینه ها هم افزایش پیدا می کنن

      • حسین 27 سپتامبر 2021 / 3:54 ب.ظ

        سلام. ممکنه حالا که جایزه مهرماه رو زیاد کردید مثل اون جایزه یک میلیونی که قبلا به یک نفر می دادید و الان مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به پنج نفر میدید، جایزه نفرات برتر امتیازات رو هم الان بین ده نفر برتر پخش کنید. اینجوری هم نفرات بیشتری برنده میشن هم نفرات بیشتری خوشحال میشوند. مطمینم خیلیا دوست دارند این اتفاق بیافتد و رقابت هم جذاب تر میشه چون احتمال اینکه طرف بین نفرات برتر باشه بیشتر میشه

        • admin 27 سپتامبر 2021 / 3:56 ب.ظ

          این ماه رو که اعلام کردیم شرایطش رو ولی از ماه آبان حتما پیشنهاد شما رو اجرایی میکنیم

  • موسی اهوازی 26 سپتامبر 2021 / 4:17 ق.ظ

    سلام. خسته نباشید میگم خدمت ادمین های عزیز. واقعا کار سختی دارید همش باید با کاربرها جر و بحث کنید.خودم هم چندین بار باهاتون جر و بحث داشتم ولی به اشتباهم پی بردم. منم بعضی اوقات مثل آقا محمد فکر میکردم که شما رفیق بازی میکنید و از این فکرهای خراب و منفی ولی به اشتباهم پی بردم و ازتون معذرت خواهی میکنم.خواستم به داداش محمد بگم که داری اشتباه فکر میکنی.واقعا ادمین ها کارشون رو بدرستی انجام میدن اگه هم اشتباه صورت بگیره مطمئن باش سهوی هستش و عمدی کاری رو انجام نمیدن.به جان تک پسرم من هفته اول فوتبال فانتزی اول شدم یکروز بعد پول ریختن بحسابم.جان پسرم رو خوردم که باور کنی.

    • admin 26 سپتامبر 2021 / 7:40 ق.ظ

      این خصلت طبیعی ادماس که وقتی موفق نمیشن یا جایی برنده نمیشن دنبال مقصر می گردن و شروع به اتهام زنی میکنن . توی تیمای فوتبال هم همینطوره . فقط یک تیم قهرمان میشه. تیمی که نتونسته قهرمان بشه مدام به تیمی که قهرمان شده اتهام میزنه که وزارت و فدراسیون و داور و … از شما حمایت کردن. اینجا هم طرف یک ماه توی رقابت بوده و در نهایت برنده نشده میاد ما رو زیر سوال میبره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید