کد خبر:46968
پ

ترکیب پرسپولیس در دربی 103 مقابل استقلال مشخص شد

با توجه به انبوه بازیکنان با کیفیت در تیم اوسمار به نظر ترکیب پرسپولیس در دربی 103 مقابل استقلال مشخص است. ترکیب پرسپولیس در دربی 103 مقابل استقلال مشخص شد اگرچه بیرانوند روزهای خوبی را سپری نمی کند و تمرکز لازم برای گلری بعد از جام ملتهای آسیا را از دست داده اما او بدون […]

با توجه به انبوه بازیکنان با کیفیت در تیم اوسمار به نظر ترکیب پرسپولیس در دربی 103 مقابل استقلال مشخص است.

ترکیب پرسپولیس در دربی 103 مقابل استقلال مشخص شد

ترکیب پرسپولیس در دربی 103 مقابل استقلال مشخص شد

اگرچه بیرانوند روزهای خوبی را سپری نمی کند و تمرکز لازم برای گلری بعد از جام ملتهای آسیا را از دست داده اما او بدون شک در درون دروازه خواهد بود.

با توجه به محرومیت کنعانی زادگان، و مصدومیت ولسیانی بدون ذره ای تردید زوج علی نعمتی و فرشاد فرجی در مرکز خط میانی 4 نفره پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

عبدالکریم حسن و دانیال اسماعیلی فر نیز دو مدافع چپ و راست سرخ ها خواهند بود.

با توجه به میانگین قدی بالای خط هافبک استقلال، اوسمار احتمالاً از خدابنده لوی بلند قامت به جای مسعود ریگی به عنوان هافبک دفاعی استفاده خواهد کرد و کمی جلوتر از او سروش رفیعی وظیفه مهندسی میانه میدان را بر عهده می گیرد.

سه هافبک تهاجمی پرسپولیس نیز اورونوف به عنوان وینگر چپ، عالیشاه به عنوان هافبک پشت مهاجم و ترابی به عنوان وینگر راست عمل خواهند کرد.

در خط حمله نیز بدون شک عیسی آل کثیر با تجربه دوبار گلزن در دربی، بازی خواهد کرد.

 

در بین بازیکنان ترکیب اصلی پرسپولیس نفراتی همچون علی نعمتی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، آل کثیر و سروش رفیعی سابقه گلزنی در دربی را در کارنامه دارند که وزن تجربه و آرامش قرمزپوشان را در مصاف چهارشنبه بیشتر می کند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید