کد خبر:11710
پ

ترامپ پرسپولیسی یا بایدن استقلالی | کدام برنده می شود؟

در حالی که کمتر از 24 ساعت به شروع انتخابات آمریکا باقی مانده است، کری خوانی هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به این کارزار هم کشیده شده به طوری که هر یک با تبعیت از رنگ نماد حزب دموکرات ها و جمهوری خواهان در امریکا، چشم به پیروز نهایی انتخابات امریکا دوخته اند.   […]

در حالی که کمتر از 24 ساعت به شروع انتخابات آمریکا باقی مانده است، کری خوانی هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به این کارزار هم کشیده شده به طوری که هر یک با تبعیت از رنگ نماد حزب دموکرات ها و جمهوری خواهان در امریکا، چشم به پیروز نهایی انتخابات امریکا دوخته اند.

 

نتایج لحظه ای انتخابات آمریکا [ایالت به ایالت]

 

ترامپ پرسپولیسی یا بایدن استقلالی | کدام برنده می شود؟

ترامپ پرسپولیسی یا بایدن استقلالی | کدام برنده می شود؟

الاغ نماد حزب دموکرات و فیل نماد حزب جمهوری خواه در آمریکاست

 

رنگ انتخاباتی از چند سال پیش به کارزار انتخاباتی کاندیدای ریاست جمهوری در ایران نیز وارد شد به طوری که مثلاً رنگ سبز متمایز کننده هواداران میرحسین موسوی بود و رنگ بنفش نیز هواداران حسن روحانی را نشان می داد و رنگ قرمز نیز اشاره به محمدباقر قالیباف داشت و زرد هم به کروبی دلالت داشت.

در بین دو حزب حاکم در آمریکا نیز همین مسئله وجود دارد و رنگ قرمز به جمهوری خواهان ( دونالد ترامپ) اشاره دارد و رنگ آبی به دموکرات ها (جو بایدن).

 

با توجه به نزدیکی آرای دو کاندید انتخاباتی در این دوره، کری خوانی بین هواداران استقلال و پرسپولیس نیز در فضای مجازی بر همین اساس شکل گرفته و هر یک برای برنده شدن نماینده رنگ تیم محبوب خود برای دوستان خود کری می خوانند. به نظر شما کدام برنده می شود؟ بایدن یا ترامپ؟

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید