کد خبر:14358
پ

بیجینگ گوان یک گام دیگر به پرسپولیس نزدیک شد

بتاکاپ – اولین بازی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق برگزار شد و بیجینگ گوان توانست با یک گل از سد اف سی توکیو بگذرد و به عنوان اولین تیم منطقه شرق به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد. پیشتر در مورد بازیکنان مشهور تیم های شرقی که یکی از […]

بتاکاپ – اولین بازی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق برگزار شد و بیجینگ گوان توانست با یک گل از سد اف سی توکیو بگذرد و به عنوان اولین تیم منطقه شرق به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد. پیشتر در مورد بازیکنان مشهور تیم های شرقی که یکی از آنها حریف احتمالی  پرسپولیس در فینال آسیا خواهد بود صحبت کردیم و تیم بیجینگ گوان با بهره مندی از 4 بازیکن خطرناک یکی از تیمهایی است که به احتمال بسیار زیاد، حریف پرسپولیس در فینال آسیا خواهد بود.

 

بیجینگ گوان یک گام دیگر به پرسپولیس نزدیک شد

بیجینگ گوان یک گام دیگر به پرسپولیس نزدیک شد

در حال حاضر نیز بازی دو تیم ملبورن ویکتوری استرالیا و اولسان کره جنوبی تا پایان نیمه اول با نتیجه 0-0 در جریان است و دومین تیم یک چهارم نیز در پایان این بازی مشخص خواهد شد.

 

به دلیل عدم پخش زنده بازی های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، بسیاری از علاقه مندان به فوتبال در ایران از قدرت تیمهای شرقی مطلع نیستند اما با توجه به رصدی که بر روی این تیمها انجام شده، به نظر می رسد ویسل کوبه و بیجینگ گوان برگزار کننده دیدار نیمه نهایی خواهند بود و یکی از این دو تیم حریف احتمالی پرسپولیس در فینال خواهد بود مگر اینکه در قرعه کشی یک چهارم نهایی، دو تیم بیجینگ گوان و ویسل کوبه به هم بخورند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید