کد خبر:24956
پ

میزبانی متمرکز قطر برای لیگ قهرمانان آسیا تکذیب شد

در حالی که از ساعت گذشته برخی رسانه ها به نقل از منابع نامشخص عربی مدعی شدند که قرار است بازیهای مرحله یک هشتم و یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا به طور متمرکز در قطر برگزار شود، یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال ایران این موضوع را تکذیب کرد.   میزبانی متمرکز قطر برای لیگ […]

در حالی که از ساعت گذشته برخی رسانه ها به نقل از منابع نامشخص عربی مدعی شدند که قرار است بازیهای مرحله یک هشتم و یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا به طور متمرکز در قطر برگزار شود، یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال ایران این موضوع را تکذیب کرد.

 

میزبانی متمرکز قطر برای لیگ قهرمانان آسیا تکذیب شد

میزبانی متمرکز قطر برای لیگ قهرمانان آسیا تکذیب شد

شایعات و گمانه زنی ها در خصوص روال برگزاری بازیهای تک حذفی مرحله یک هشتم از زمانی آغاز شد که قرار بر این شد که استقلال در تهران میزبان الهلال باشد و پرسپولیس و تراکتور مهمان حریفان خود باشند. پس از این اتفاق برخی موضع گیری های تند و عجیب در داخل ایران نسبت به این موضوع شکل گرفت که در نهایت منجر به شکل گیری شایعه بی اساس میزبانی قطر برای دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد که البته با کمی تامل ا همان ابتدا می شد کذب ودن این خبر را تشخیص داد.

کشور قطر که سابقه یک دور برگزاری بایهای متمرک مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد به دلیل سخت گیری وزارت بهداشت این کشور برای هیچ یک از تیمهای قطری حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید درخواست میزبانی نداد و در شرایطی که روند همه گیری کرونا در آسیا رو به حادتر شدن گذاشته به نظر نمی رسد با این وضعیت وخیم، قطری ها عزمی برای برگزاری متمرکز بازیها در مرحله یک هشتم و یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند چرا که همه نمایندگان این کشور در این دوره از جدول مسابقات کنار رفتند و انگیزه ای برای میبزبانی از این مسابقات در قطر برای مسئولین فوتبال قطری باقی نمانده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید