کد خبر:25171
پ

چراغ سبز رئیس فدراسیون فوتبال عربستان برای میزبانی تهران

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز شرایط میزبانی دور بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را مشخص نکرده و تیمها نمی دانند می توانند از امکان میزبانی خود استفاده کنند یا می بایست باز هم در کشوری ثالث به طور متمرک زبازیهای خود را برگزار کنند. تکته جالب در این خصوص چراغ سبز رئیس فدراسیون فوتبال عربستان برای […]

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز شرایط میزبانی دور بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را مشخص نکرده و تیمها نمی دانند می توانند از امکان میزبانی خود استفاده کنند یا می بایست باز هم در کشوری ثالث به طور متمرک زبازیهای خود را برگزار کنند. تکته جالب در این خصوص چراغ سبز رئیس فدراسیون فوتبال عربستان برای حضور تیم الهلال در ایران بود که مخالفتی بابت حضور این تیم در ایران از خود نشان نداد و مدعی شد هر چه سران AFC تصمیم بگیرند به آن عمل می کنند.

چراغ سبز رئیس فدراسیون فوتبال عربستان برای میزبانی تهران

یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان و بالاترین مسئول ورزشی سعودی درباره اینکه بازی های الهلال و النصر مقابل استقلال و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کجا برگزار خواهد شد، این طور پاسخ داد: در ابتدا باید بگویم هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شرایط کرونایی در کل آسیا مکان برگزاری و فرمت مرحله یک هشتم نهایی را اعلام نکرده است. درباره حضور در ایران باید بگویم هر چه کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه با توجه به شرایط کرونایی بگیرد و با بررسی های لازم بهترین تصمیم را برای نمایندگان خود در لیگ قهرمانان آسیا می گیریم.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 7 مه 2021 / 12:55 ب.ظ

    خوبه این نشان صلح بین ایران و عربستان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید