کد خبر:46336
پ

بازگشت پرسپولیس به تنظیمات کارخانه مقابل ملوان | سجده شکر فرار از شکست

روز گذشته از چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی پر انتقاد مقابل تیم ملوان بندر انزلی، با نتیجه 0-0 متوقف شد. بازگشت پرسپولیس به تنظیمات کارخانه مقابل ملوان | سجده شکر فرار از شکست نکته عجیب در این دیدار، نمایش بسیار ضعیف و دور از انتظار شاگردان یحیی گل […]

روز گذشته از چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی پر انتقاد مقابل تیم ملوان بندر انزلی، با نتیجه 0-0 متوقف شد.

بازگشت پرسپولیس به تنظیمات کارخانه مقابل ملوان | سجده شکر فرار از شکست

بازگشت پرسپولیس به تنظیمات کارخانه مقابل ملوان | سجده شکر فرار از شکست

نکته عجیب در این دیدار، نمایش بسیار ضعیف و دور از انتظار شاگردان یحیی گل محمدی مقابل تیم منسجم تارتار بود. در این دیدار، پرسپولیس با امید گل 0.08 (!) ضعیف ترین نمایش خود در چند اخیر را به ثبت رساند. به جرات می توان گفت تاکتیک های گل محمدی چنان به بن بست خوردند که فوق ستاره های پرسپولیس حتی توان ایجاد خلق یک موقعیت جدی روی دروازه ملوان را نداشتند و به نوعی اصلا وارد محوطه ملوانی ها به طور جدی نشدند که دروازه بان این تیم را با خطر مواجه کنند و تنها موقعیت نسبتاً خطرناک این تیم به شوت وحدت هنانوف بازمی گشت که از پشت محوطه جریمه نواخت و با برخورد به بازیکن ملوان کمانه کرد و دفعش را برای دروازه بان ملوان سخت کرد.

پرسپولیسی ها خوش شانس بودند که موقعیت های گل ملوانی ها تبدیل به گل نشد. اوج خوش شانسی آنها جایی بود که در ثانیه های پایانی در ضدحمله برق آسا و موقعیت 5 به 1 بازیکنان ملوان، توپ به گل تبدیل نشد تا پس از این صحنه داور مسابقه سوت پایان را به صدا در بیاورد و بسیاری از بازیکنان پرسپولیس به شکرانه گل نشدن این توپ، سجده شکر به جا بیاورند. یحیی گل محمدی این روزها می بایست بابت علت ضعف شدید در ساختار دفاعی تیم خود صحبت کند و نه صحبت های عضو هیئت مدیره استقلال!

 

نکته عجیب پس از سوت پایان بازی اینکه، کلیه عوامل پرسپولیس بعد از این نمایش ضعیف در مصاحبه های خود بدون اشاره به دلایل بازی ضعیف خود، به مصاحبه عضو هیئت مدیره استقلال حمله کردند.

و پس از آن نیز در ادامه سپر حمایتی رسانه ای قرمز شاهد جوسازی علیه داور بودیم. به طوری که چند به ظاهر کارشناس داوری معلوم الحال صحنه ای که بیرون از محوطه جریمه بود را خطای پنالتی اعلام کردند. در صحنه دقیقه 13 نیز  در حالی برخی یک برخورد عادی در محوطه جریمه را پنالتی اعلام کردند که اگر بنا باشد این صحنه ها پنالتی اعلام شود، در هر بازی می بایست 10 پنالتی اعلام شود. نمونه چنین صحنه هایی در دربی های اخیر زیاد دیده شده که البته اگر بنا به پنالتی اعلام شدن بود، می بایست به ضرر پرسپولیس اعلام می شد.

به نظر شما این خطا داخل محوطه جریمه انجام شده است؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید