کد خبر:19672
پ

النصر خواستار محرومیت پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا شد

شکایت جدید النصر از پرسپولیس با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شد.   النصر خواستار محرومیت پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا شد 🔺دادگاه حکمیت ورزش پیش از برگزاری دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال، طبق مخالفت سرخ‌پوشان و کنفدراسیون فوتبال آسیا به این پرونده فوری رسیدگی نکرد اما باشگاه النصر در جدیدترین درخواست […]

شکایت جدید النصر از پرسپولیس با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شد.

 

النصر خواستار محرومیت پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا شد

النصر خواستار محرومیت پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا شد

🔺دادگاه حکمیت ورزش پیش از برگزاری دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال، طبق مخالفت سرخ‌پوشان و کنفدراسیون فوتبال آسیا به این پرونده فوری رسیدگی نکرد اما باشگاه النصر در جدیدترین درخواست خود از دادگاه CAS درخواست کرد از پرسپولیس و AFC مدارک و اسناد جدیدی درباره حرفه‌ای سازی، تاریخ انعقاد قرارداد بازیکنان و مسائل کلی مربوط به قراردادهای باشگاه ایرانی طلب کند.

🔺پس از درخواست این دادگاه پرسپولیس هم با ارسال جوابیه‌ای اعلام کرد در حال حاضر لزومی ندارد النصر چنین الزامی را برای دادگاه CAS به وجود آورد بلکه باید طبق اطلاعات و مدارکی که در اختیار دارد، خواستار رسیدگی به این پرونده شود. در حقیقت باشگاه عربستانی فراتر از قانون و مستنداتی که پرسپولیس در گذشته ارائه کرده خواستار ارائه مدارک جدید شده است که سرخ ‌پوشان هم با این موضوع مخالفت کردند.

 

🔺گفته می شود در دادخواست جدید النصر، تیم عربستانی خواهان محرومیت پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل تخلف در ثبت قرارداد بازیکنانش شده است.

کلیدواژه : النصرپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید