کد خبر:29979
پ

المپیک 2020 | پایان 40 سال چرندنویسی علیه دشمنان خیالی

با طلای المپیک سجاد گنج زاده در المپیک 2020 که به طرز عجیبی به دست آمد، خط بطلانی بر یک عمر چرندنویسی در برخی رسانه های تندرو علیه دشمنان خیالی کشیده شد.   المپیک 2020 | پایان 40 سال چرندنویسی علیه دشمنان خیالی برخی از رسانه ها و افراد پشت پرده در بدنه مدیریت کشور […]

با طلای المپیک سجاد گنج زاده در المپیک 2020 که به طرز عجیبی به دست آمد، خط بطلانی بر یک عمر چرندنویسی در برخی رسانه های تندرو علیه دشمنان خیالی کشیده شد.

 

المپیک 2020 | پایان 40 سال چرندنویسی علیه دشمنان خیالی

المپیک 2020 | پایان 40 سال چرندنویسی علیه دشمنان خیالی

برخی از رسانه ها و افراد پشت پرده در بدنه مدیریت کشور که نانشان در ترسیم دشمن خیالی برای ملت و افکار عمومی بود، مدتهاست که در تلاش بودند و هستند تا ناکامی های ایران در عرصه ورزش را به تلاش لابی آمریکایی صهیونیستی و حتی عربستانی وصل کنند. اما اتفاقی که روز گذشته در المپیک ژاپن رخ داد نشان داد که این تئوری مضحک یک خیال واهی بیش نبوده و اگر کشورهایی همچون آمریکا و عربستان و حتی رژیم صهیونیستی در برگزاری رویدادهای بزرگ بین المللی لابی داشتند، کاراته کار ایرانی هرگز قادر نبود به این سادگی مدال طلای المپیک را مقابل حریف عربستانی به دست بیاورد.

در سالهای گذشته بارها و بارها شاهد این مسئله بوده ایم که گزارشگران ورزشی به خصوص در ورزش کشتی با گزارش اشتباه خود، تصمیمات داوران را در دیدارهایی که نماینده ایران شکست خورده، شائبه دار دانسته اند و این در حالیست که ریشه شکست های نمایندگان ایران در آوردگاه های بین المللی کمبود امکانات بوده که از سوی مسئولین ورزش کشور تامین نشده است و به همین سبب همواره این تلاش در رسانه هایشان بوده که شکست ها را به ناداوری یا لابی دشمنان ربط دهند.

 

در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز برها شاهد همین جوسازی بودیم و در جایی که کمیته انضباطی AFC محرومیت بن عطیه مقابل پرسپولیس را بخشید، AFC به دشمنی آشکار با ایران محکوم شد اما وقتی محرومیت سیامک نعمتی به همان سبک بخشیده شد، آقایان روزه سکوت گرفتند و از AFC تقدیر کردند! همین آقایان زمانی که AFC با قاطعیت مقابل الهلال کرونا زده ایستادگی کرد و به سادگی حکم به حذف تیم معروف عربستانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داد، باز هم روزه سکوت گرفتند اما زمانی که میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به کشور هند سپرده شد، بار دیگر شاهد جوسازی علیه AFC بودیم که چرا این میزبانی به تهران و ایران واگذار نشده است و …

 

هر چه که هست تا زمانی که این تفکر مریض و مسموم توسط این عده و رسانه هایشان در افکار عمومی تزریق شود، ورزش ایران به طور کل شاهد هیچ موفقیت درخشانی نخواهد شد و روز به روز با افت مواجه می شود چرا که همواره در تلاش است ناکامی های خود را به گردن دیگران و دشمنان فرضی بیاندازد.

 

در پایان باید گفت دشمنان ورزش ایران، شما وزارت نشینان هستید که با پیشخورد منابع مالی و عدم تخصیص درست آن به رشته های ورزشی (یا تخصیص آن به یک تیم خاص) باعث نابودی ورزش ایران شده اید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید