کد خبر:22844
پ

افشای نقشه ویژه گل محمدی برای عیسی آل کثیر

در حالی که کمتر از 1 هفته تا پایان رسمی محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس باقی مانده به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس نقشه ویژه ای برای استفاده از این مهاجم گلزن خود دارد.   افشای نقشه ویژه گل محمدی برای عیسی آل کثیر آل کثیر که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس […]

در حالی که کمتر از 1 هفته تا پایان رسمی محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس باقی مانده به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس نقشه ویژه ای برای استفاده از این مهاجم گلزن خود دارد.

 

افشای نقشه ویژه گل محمدی برای عیسی آل کثیر

آل کثیر که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوست، اولین بازیهای خود برای پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد و اتفاقاً به سبب ناشناخته بودن سبک بازی اش برای رقبا (قبلا در ترکیب پرسپولیس به میدان نرفته بود)، مهار او برای مداعین حری دشوار بود چرا که آنالیزورهای تیم های رقیب پرسپولیس شناختی از نوع حرکت عیسی در تاکتیک های گل محمدی نداشتند و او توانست در لیگ قهرمانان آسیا خوش بدرخشد.

اکنون پس از گذشت 6 ماه از محرومیت آل کثیر بار دیگر او  در آستانه شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مهیای حضور در ترکیب پرسپولیس شده است و مسلماً شناخت کمی نسبت به او در آنالیزهای رقبا وجود دارد. در اصله 14 فروردین تا 25 فروردین که اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود (برنامه بازی های پرسپولیس در آسیا)، سرخ پوشان دو بازی در لیگ برتر برگزار خواهند کرد که به نظر می رسد گل محمدی در هر دو بازی، به آل کثیر استراحت دهد چرا که اگرچه او از این تاریخ قادر به بازی برای پرسپولیس خواهد شد اما به سبب دور بودن از تمرینات گروهی، هماهنگی اش با سایر بازیکنان به کمی زمان نیاز دارد و احتمالاً بار دیگر  با رونمایی از عیسی در بازیهای آسیایی پرسپولیس، شاهد سورپرایز حریفان در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • کیسه کش 30 مارس 2021 / 5:05 ب.ظ

    مادر بگوزد تو دربی

  • سوداقرمز 30 مارس 2021 / 3:16 ب.ظ

    عیسی مون داره میاد همونی که کیسه کشا ایمیل زدن محرومش کردن ولی اینبار میاد زهرشو بیشتر بهتون میریزه تااازه دربی هم توراهه گفتم بگم حواستون باشه
    # کیسه _ حقیر
    # کیسه کش _ حقیر

  • سوداقرمز 30 مارس 2021 / 3:13 ب.ظ

    اوه اوه کیسه کشا داره میاداااا عیسی مون همونی که محرومش کردین شما با ایمیل هاتون اما اینبار زهرشو بیصتر میریزه
    #کیسه_ حقیر
    #کیسه کش _ حقیر

  • ناشناس 30 مارس 2021 / 10:46 ق.ظ

    خدا به کیسه رحم کنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید