کد خبر:45176
پ

اشتباه بزرگ نکونام برای بازگرداندن ریگی به استقلال

خبرگزاری تسنیم مدعی شد روز گذشته باشگاه استقلال با ریگی تماس گرفته و به‌صورت رسمی خواهان عقد قرارداد با این بازیکن شده است. قرار است ریگی به‌زودی مذاکره‌ای حضوری با نکونام و مدیران استقلال داشته باشد و در صورت توافق دوباره آبی‌پوش شود!<!–more–> اشتباه بزرگ نکونام برای بازگرداندن ریگی به استقلال در صورت صحت این […]

خبرگزاری تسنیم مدعی شد روز گذشته باشگاه استقلال با ریگی تماس گرفته و به‌صورت رسمی خواهان عقد قرارداد با این بازیکن شده است. قرار است ریگی به‌زودی مذاکره‌ای حضوری با نکونام و مدیران استقلال داشته باشد و در صورت توافق دوباره آبی‌پوش شود!<!–more–>

اشتباه بزرگ نکونام برای بازگرداندن ریگی به استقلال

اشتباه بزرگ نکونام برای بازگرداندن ریگی به استقلال
در صورت صحت این ادعا می بایست فاتحه خط میانی استقلال در فصل آینده را خواند چرا که این تیم در دو فصل اخیر مشکلی در پست هافبک دفاعی نداشته و ندارد و حضور نفرات بلند قامتی همچون چشمی، حامدی فر، مهری، مهدی پور و حتی رضاوند و نیک نفس تا حد زیادی استقلال را در این پست بی نیاز کرده بود اما با بازگشت ریگی کوتاه قامت و پر اشتباه، یک عقبگرد کامل را شاهد خواهیم بود.
کافیست به بازی جام حذفی پرسپولیس و سپاهان در فصل گذشته نگاهی بیاندازید تا متوجه عمق فاجعه و سطح کیفی نازل مسعود ریگی شوید. او اگر مهره ارزشمندی بود، مورایس به سادگی وی را از دست نمی داد.
حقیقت این است که ریگی با قامت کوتاه خود هرگز خصوصیات یک هافبک دقاعی تمام عیار را ندارد و سطح بازی او بیشتر به درد تیم های میانه جدولی می خورد تا تیم های مدعی قهرمانی.
اولین چیزی که یک هافبک دقاعی می بایست در آن متمایز باشد، زدن ضربات سر اول در دوئل های هوایی میانه میدان است که ریگی این خصیصه را ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید