کد خبر:47084
پ

استقلال و یک تعویض احمقانه | جعفر سلمانی یا امیرعلی صادقی !

استقلال در حساس ترین بازی هفته توانست به سختی با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم سخت کوش سعید دقیقی به پیروزی برسد، اتفاقی که می توانست همه رویاهای آبی پوشان و هوادارانش را با چند تعویض عجیب بر باد بدهد. استقلال و یک تعویض احمقانه | جعفر سلمانی یا امیرعلی صادقی ! همانطور که […]

استقلال در حساس ترین بازی هفته توانست به سختی با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم سخت کوش سعید دقیقی به پیروزی برسد، اتفاقی که می توانست همه رویاهای آبی پوشان و هوادارانش را با چند تعویض عجیب بر باد بدهد.

استقلال و یک تعویض احمقانه | جعفر سلمانی یا امیرعلی صادقی !

استقلال و یک تعویض احمقانه | جعفر سلمانی یا امیرعلی صادقی !

همانطور که در چند بازی اخیر استقلال دیده ایم، سرمربی این تیم با قرار دادن ماشاریپوف در پست هافبک پلی میکر، بازی های تهاجمی و تماشاگرپسندی را ارائه می کند. این تیم که ابتدا با 3 گل از شمس اذر جلو افتاده بود، با تعویض های عجیب و عدم تمرکز بازیکنان این تیم، در دو دقیقه دو گل دریافت کرد تا مشخص شود آبی پوشان به شدت مشکل بازیکن با کیفیت روی نیمکت خود دارند.
حاد بودن شرایط استقلال زمانی مشخص می شود که این تیم تا زمانیکه ماشاریپوف در زمین است، روان و خوب بازی می کند اما به محض خروج او از ترکیب، خط میانی استقلال فلج می شود و جالب تر اینکه سرمربی ابی ها با وجود داشتن بازیکن سرعتی، تکنیکی و توپ نگه داری همچون امیرعلی صادقی روی نیمکت، به بازیکن بی کیفیتی همچون جعفر سلمانی اعتماد می کند که خروجی توپ هایی که به او رسیده، چیزی جز لو دادن توپ یا خراب شدن موقعیت گل نبوده است.
هر چه که هست مشخص نیست در این فقر بازیکن با کیفیتی که استقلال به آن دچار شده، نکونام چرا به ستاره بازی های دوستانه تیمش یعنی امیرعلی صادقی اعتماد نمی کند؟

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید