کد خبر:46380
پ

آل کثیر، بلانکو یا رونالدو | سند اخراج گل محمدی از پرسپولیس توسط چه کسی امضا می شود؟

کسب نتایج ضعیف توسط تیم پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی، با انتقاد شدید هواداران پرسپولیس همراه شده و حالا پرسپولیس که در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته، شرایط خوبی در لیگ برتر ندارد و با کسب تساوی های سریالی، تا حدی از صدر جدول فاصله گرفته است. آل کثیر، بلانکو یا […]

کسب نتایج ضعیف توسط تیم پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی، با انتقاد شدید هواداران پرسپولیس همراه شده و حالا پرسپولیس که در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته، شرایط خوبی در لیگ برتر ندارد و با کسب تساوی های سریالی، تا حدی از صدر جدول فاصله گرفته است.

آل کثیر، بلانکو یا رونالدو | سند اخراج گل محمدی از پرسپولیس توسط چه کسی امضا می شود؟

آل کثیر، بلانکو یا رونالدو | سند اخراج گل محمدی از پرسپولیس توسط چه کسی امضا می شود؟

با توجه به در پیش بودن بازی سخت این تیم مقابل سپاهان در اصفهان و همچنین دربی تهران و البته مصاف دشوار مقابل النصر در عربستان، به نظر می رسد یحیی گل محمدی به پایان راه خود در پرسپولیس نزدیک شده است.

با توجه به شکست احتمالی پرسپولیس در هر سه بازی فوق می توان اینطور استنباط کرد که پرونده لیگ و لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس در این فصل بسته خواهد شد و احتمال اخراج یحیی گل محمدی در فصل منتهی به پایان قراردادش بیش از پیش وجود دارد.

در بازی امروز پرسپولیس و سپاهان، 5+1 پرسپولیس با انگیزه به نام های عیسی آل کثیر، رضا اسدی و رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو (+ احسان پهلوان) در ترکیب سپاهان حاضر هستند که احتمالاً روز سختی برای لشگر شکست خورده پرسپولیس رقم خواهند زد و احتمال ثبت یک شکست پرگل مقابل سپاهان دور از انتظار نیست.

در سمت مقابل استقلالی ها با نکونام و مهاجم آرژانتینی خود یعنی بلانکو اوج گرفته اند و با توجه به شرایط دو تیم و وضعیت مصدومین پرسپولیسف احتمال شکست این تیم در دربی تهران هم بالاست.

در آخرین مصاف نیز با توجه به نمایش ضعیف پرسپولیس مقابل النصر در تهران، احتمال یک شکست سنگین برای یحیی گل محمدی در عربستان مقابل النصر و رونالدو محتمل به نظر می رسد.

سه بازیکنی(آل کثیر، بلانکو، رونالدو) که بدون شک تاثیر زیادی در ماندگاری یا اخراج یحیی گل محمدی در 30 روز آینده دارند، تکلیف نیمکت این تیم را به زودی مشخص می کنند.

ر

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 12 نوامبر 2023 / 1:29 ب.ظ

    خدا نکنه گول محمدی امپرور اخراج بشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید