کد خبر:7587
پ

کسب درخشانترین پیروزی پرسپولیس در حساسترین بازی مقابل الشارجه

تیم فوتبال پرسپولیس با ارائه یک نمایش برتر و بی نقص در بازی مقابل الشارجه توانست در نهایت به عنوان صدرنشین از گروه موسوم به مرگ لیگ قهرمانان آسیا 2020 به مرحله یک هشتم نهایی رقابتها صعود کند. پیروزی 4 بر 0 پرسپولیس مقابل الشارجه، بهترین برد این تیم در فصل اخیر محسوب می شود […]

تیم فوتبال پرسپولیس با ارائه یک نمایش برتر و بی نقص در بازی مقابل الشارجه توانست در نهایت به عنوان صدرنشین از گروه موسوم به مرگ لیگ قهرمانان آسیا 2020 به مرحله یک هشتم نهایی رقابتها صعود کند. پیروزی 4 بر 0 پرسپولیس مقابل الشارجه، بهترین برد این تیم در فصل اخیر محسوب می شود که اتفاقاً در حساس ترین بازی این تیم در آسیا به دست آمد.

 

کسب درخشانترین پیروزی پرسپولیس در حساسترین بازی مقابل الشارجه

کسب درخشانترین پیروزی پرسپولیس در حساسترین بازی مقابل الشارجه

با نگاهی به نتایج پرسپولیس در فصل اخیر به نتیجه 5 بر 0 این تیم مقابل شاهین بوشهر در نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر در فصل نوزدهم می رسیم که پرگل ترین نتیجه 10 سال اخیر پرسپولیس به حساب می آید. پس از این پیروزی پرگل، سرخ پوشان در بیشتر بازیهای خود با اختلاف یک گل برنده از زمین خارج شده بودند و پیروزی 4 بر 0 مقابل الشارجه ای که قدرت هجومی زیادی داشت، نقطه عطف جدیدی در شروع به کار بازیکنان جدید پرسپولیس در این تیم خواهد بود.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید