کد خبر:12384
پ

اعتراض استقلالی ها به سمت جدید و عجیب سرپرست پرسپولیس

با حکم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست اداره کل حراست این وزارتخانه منصوب شد. جدای از اینکه این انتصاب عجیب، به نوعی توهین به باشگاه پرسپولیس محسوب می شود، هواداران استقلال نیز به این موضوع معترض شدند که البته با نگاهی به جمیع جهات به نظر […]

با حکم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست اداره کل حراست این وزارتخانه منصوب شد. جدای از اینکه این انتصاب عجیب، به نوعی توهین به باشگاه پرسپولیس محسوب می شود، هواداران استقلال نیز به این موضوع معترض شدند که البته با نگاهی به جمیع جهات به نظر می رسد اعتراض آنها به حق است.

 

 

اعتراض استقلالی ها به سمت جدید و عجیب سرپرست پرسپولیس
اعتراض استقلالی ها به سمت جدید و عجیب سرپرست پرسپولیس  

حال با توجه به اینکه طبق اصل 141 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هر شخص می‌تواند تنها یک شغل دولتی را عهده‌دار شود باید دید که این انتصاب مغایر قانون اساسی می باشد یا خیر!

جدا از بحث قانونی و یا غیر قانونی بودن این انتصاب باید به نکات ذیل توجه داشت:

۱- آیا کمیته های انضباطی و داوران و… خواهند توانست استقلال خود را در مقابل مافوق وزارتی (مافوقی که عملا در یک تیم خاص ذینفع می باشد و طبیعتا منافع تیم خود را دنبال خواهد نمود) حفظ نمایند؟

۲- آیا سرپرست حراست وزارت ورزش از مسئولیت و نفوذ خود در جهت تامین منافع تیم خود استفاده (سوءاستفاده) نخواهد نمود؟

۳- آیا محرومیتها و تذکرها و… زیر سایه و با نظر سرپرست حراست وزارت ورزش در جهت تامین منافع تیم خود نخواهد بود؟

و هزاران سوال بی جواب دیگر که در آینده کل سیستم وزارت ورزش را زیر سوال برده و استقلال کمیته های اخلاق و انضباطی و فدراسیون فوتبال را زیر سوال خواهد برد.

امیدواریم نهادهای نظارتی به این انتصاب ورود نموده و از ابهامات موجود که در آینده ای نزدیک به اتهام تبدیل خواهند گردید جلوگیری نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید