کد خبر:8678
پ

چرا مسئولین پرسپولیس از شکایت النصر وحشت کردند | مگر تخلفی انجام شده؟

در روزهای اخیر بساط تهدید از سمت باشگاه پرسپولیس و حتی وزارت ورزش به سمت رسانه هایی که موضوع شکایت النصر علیه پرسپولیس را پیگیری می کنند شدیدتر شده و این اتفاق از آن جهت جالب به نظر می رسد که اگر باشگاه پرسپولیس اطمینان دارد که تخلفی صورت نگرفته، پس علت این حجم از […]

در روزهای اخیر بساط تهدید از سمت باشگاه پرسپولیس و حتی وزارت ورزش به سمت رسانه هایی که موضوع شکایت النصر علیه پرسپولیس را پیگیری می کنند شدیدتر شده و این اتفاق از آن جهت جالب به نظر می رسد که اگر باشگاه پرسپولیس اطمینان دارد که تخلفی صورت نگرفته، پس علت این حجم از استرس و وحشتزدگی چیست؟

 

چرا مسئولین پرسپولیس از شکایت النصر وحشت کردند | مگر تخلفی انجام داده اند؟

از قدیم گفته اند طلا که پاک است چه منتش به خاک است؛ حکایت این روزهای باشگاه پرسپولیس است که اگر تخلفی انجام نداده باشند، نیاز به ایجاد رعب و وحشت در دل هوادارانشان بابت حذف از آسیا ندارند؛ چند کانال تلگرامی که سهل است حتی اسکای اسپورت و بین اسپورت هم اگر در این زمینه قصد حاشیه سازی داشتند، در صورت عدم تخلف مسئولین پرسپولیس در این زمینه نمی توانستند کاری از پیش ببرند و در شرایط فعلی هر چه واکنش باشگاه پرسپولیس به این حواشی بیشتر می شود، به نظر می رسد وحشت آنها از صدور رای به نفع النصر بیشتر شده که به دنبال مقصر ناکامی احتمالی با برچسب خیانت به منافع ملی می گردند. به عنوان مثال اگر فردی قبل از متواری شدن خاوری از ایران، او را معرفی می کرد، خائن محسوب می شد؟ پس دوستان اگر تخلفی  مرتکب نشده اید از چه بیم دارید ؟

 

به واقع اگر باشگاه پرسپولیس تخلفی انجام نداده که تکلیف مشخص است و نیازی به بیانیه و تهدید و … نبوده و نیست؛ شکایت النصری ها روال اداری خود را طی می کند و با پاسخ منفی AFC رو به رو می شود و خطری باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی کند اما اگر واقعاً تخلفی رخ داده باشد، چطور ممکن است مسئولین باشگاه پرسپولیس انتظار داشته باشند رسانه ها چشم و گوششان را نسبت به این تخلف ببندند؟ آن هم با شعار منافع ملی !

 

به نظر نگارنده مطلب، بیشتر پرداختن باشگاه پرسپولیس به این موضوع نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه التهاب هواداران این تیم را تا روز صدور رای بیشتر می کند. نظر کارشناسان عربستانی یا چند کانال اینستاگرام و تلگرامی در خصوص این پرونده اصلاً اهمیتی ندارد، آنچه که مهم است نظر AFC و فیفاست که در صورت عدم وجود تخلف، پرسپولیس تبرئه خواهد شد و در صورت محرز شدن تخلف نیز مسئولین پرسپولیس می بایست تبعات آن را بپذیرند و در پشت شعار منافع ملی پنهان نشوند. آیا آنها فراموش کرده اند که جمیع کانال های نزدیک به پرسپولیس در زمان کارلوس کیروش و تضادش با برانکو، جملگی برای شکست ایران مقابل اعراب آرزو می کردند و با مافیای رسانه ای که در اختیار داشتند، به انواع و افسام در کار تیم ملی کارشکنی کردند؟

 

 

دیدگاه کاربران 23 دیدگاه
  • سرور لنگ 5 اکتبر 2020 / 12:00 ب.ظ

    جعل الپلیس خخخخخ

  • ناشناس 5 اکتبر 2020 / 11:59 ق.ظ

    ماجرای جعل قرارداد طارمی یادتون رفت ؟؟

    حنما خیریتی توشه

    بابامسعود کثیف

  • بهزاد بختیاری 5 اکتبر 2020 / 11:40 ق.ظ

    ملکی جون گند زدی با این چرندیاتت به قول آقا داود آب رو بریز درش که داره میسوزه دوروزه . من نه کاری به آبی دارم و نه قرمز اما
    پرسپولیس افتخار آفرینی کرده ی آدم جفنگ پردازی مثل تو هم از این افتخار میتونه بهره ببره و احساس غرور کنه بجای نوشتن چرندیات بی اساس. همون کیروش هم بدون مهدی طارمی که فرزند همین پرسپولیس و ایران بوده هیچی نبوده مگه عیار کیروش رو بدون طارمی توی بازی ژاپن ندیدی!!!
    لطفا هر چرندیاتی رو به زبون نیارید و ننویسید اجازه بدین مردمی که تنها دلخوشی این روزهاشون همین بیست سی نفر بچه های باغیرته کمی شاد باشن
    AFC هم خیالتو راحت کنم رای به نفع پرسپولیس میده اصلا قبل از صدور رای تمام اخبار سایت AFC پر شده از صعود پرسپولیس و این یعنی اینکه عربستانی ها و امثال شما باید این نتیجه را بپذیرید./.
    بچه های ایران و پرسپولیس توی زمین برنده شدن حتی اگر دلارهای نفتی هم بخواهند این نتیجه را توی اتاق دربسته برگردانند که محال است هم برای مردم ایران اینها قهرمانند و پرسپولیس آبروداری کرد توی آسیا این رو آویزه ی گوشت کن./.
    این روهم بگم هم تیم پرسپولیس آبروداری کرده و هم مدیریت و هیات مدیره و کادر فنی پرسپولیس که تصمیمات بی نقصی در این دو ماه اخیر گرفته اند./.
    بریز بریز همونجا تا کامل نسوخته خنکش کن

    • زورو 5 اکتبر 2020 / 11:56 ق.ظ

      نمیدونم علت موضع گیری دوستان لنگی در مورد نویسنده این مطلب چی هست. آقای ملکی خیلی ساده گفتن آقا شما که میگید خلاف نکردید پس برای چی می ترسید و جار و جنجال راه انداختید؟ خیلی سخته فهمیدنش؟ من مورد خاصی نمیبینم که غیرمنطقی گفته باشن

  • رضا 5 اکتبر 2020 / 11:33 ق.ظ

    4 سال با منابع داخلی و زیاده خوایی همه امکانات ورزشی از سیمای فردوسی پور تا فدراسیون حمایتشون کرده تا فوتبال رو به بیراهه برسونن و حتی تیم ملی و کیروش هم ضربه های خودش به استقلال روزد و دستور نانوشته راه ورود به تیم ملی از پرسپو لیس میگزره و همه و همه اینا طی این سالها باعث شده که اشاالله خدا در جای درست گلوی اینا رو بفشاره و حق و عدالت برقرار بشه . البته این لوک خوش شانسن و از کسانی برخوردارند که بلاخره با همون ترفندهای همیشگی مشکل رو حل میکنند . خدا بده برکت به عابربانکشون

  • داود 5 اکتبر 2020 / 11:13 ق.ظ

    آب رو بریز اونجا که میسوزه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید