کد خبر:2711
پ

سایت استعلام ارزش روز سهام عدالت [آموزش تصویری]

مشمولان سهام عدالت با مراجعه به آدرس اینترنتی sahamedalat.ir با انتخاب گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت می توانند جزئیات دارایی سهام عدالت خود را مشاهده کنند.   پاسخ به همه سوالات در مورد سهام عدالت   سایت استعلام ارزش روز سهام عدالت [آموزش تصویری]   ابتدا وارد سایت سهام عدالت شوید و گزینه مشاهده دارایی […]

مشمولان سهام عدالت با مراجعه به آدرس اینترنتی sahamedalat.ir با انتخاب گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت می توانند جزئیات دارایی سهام عدالت خود را مشاهده کنند.

 

پاسخ به همه سوالات در مورد سهام عدالت

 

سایت استعلام ارزش روز سهام عدالت [آموزش تصویری]

 

ابتدا وارد سایت سهام عدالت شوید و گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت را کلیک کنید. گزینه دیگر که مخصوص سهامدارانی است که روش آزادسازی مستقیم را انتخاب کرده اند فعلاً غیرفعال است و به زودی با فعالسازی آن، می توانید از همین سامانه بدون نیاز به مراجعه به بانک، سهام عدالت خود را بفروشید.

صفحه اصلی سایت سهام عدالت

 

پس از این مرحله توافقنامه استفاده از سامانه را مورد پذیرش قرار دهید.

فرم توافقنامه سهام عدالت

 

سپس در کادر مشخص شده کد ملی خود را وارد کنید؛ پس از اینکار یک پیامک برای احراز هویت به شماره ای که قبلا به سامانه اعلام کرده اید ارسال خواهد شد. عددی که برایتان SMS شده را وارد کنید.

ارسال کد احراز هویت سهام عدالتدر صفحه بعد تعداد و نمادهای بورسی که در سبد پورتفوی سهام عدالت شما به ارزش روز به نمایش در خواهند آمد.

لیست ارزش روز دارایی های سهام عدالت

ضمناً متقاضیان می توانند با دانلود اپلیکیشن سهام عدالت از قیمت روز سهام عدالت خود مطلع شوند.

کلیدواژه : سهام عدالتمتفرقه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید