کد خبر:6997
پ

پیروزی استقلال مقابل الشرطه و آغاز اما و اگرها

همانطور که در اخبار مختلف مطلع شده ایم، جدول گروه استقلال با برتری شب گذشته الشرطه مقابل الاهلی دستخوش تغییرات شد و صعود استقلال از این گروه در گرو پیروزی در دیدار سرنوشت ساز مقابل الشرطه شده است.   برنامه بازیهای استقلال در آسیا 2020   استقلالی ها که تصور نمی کردند با حذف الوحده […]

همانطور که در اخبار مختلف مطلع شده ایم، جدول گروه استقلال با برتری شب گذشته الشرطه مقابل الاهلی دستخوش تغییرات شد و صعود استقلال از این گروه در گرو پیروزی در دیدار سرنوشت ساز مقابل الشرطه شده است.

 

برنامه بازیهای استقلال در آسیا 2020

 

پیروزی استقلال مقابل الشرطه و آغاز اما و اگرها

استقلالی ها که تصور نمی کردند با حذف الوحده از گروه C ، شرایط صعود از این گروه تا این حد پیچیده و بغرنج شود، در آستانه یک آزمون بزرگ قرار دارند. آنها در بازی اول خود در عراق با کسب یک تساوی تلخ مقابل الشرطه، بازیها را آغاز کردند که چمن ناهموار و بی کیفیت آن بازی، تاثیر زیادی در ثبت آن نتیجه داشت اما الشرطهدر بازی مقابل الاهلی نشان داد تیم دست و پا بسته ای نیست و برای به واسطه قدرت تیمی اش توانسته در بازی اول مقابل استقلال یک امتیاز بگیرد.

 

در این شرایط اگر استقلال بتواند الشرطه عراق را شکست دهد، هنوز اتفاق خاصی برای تعیین تیمهای صعود کننده به دور بعد نیفتاده است و ابتدای راه اما و اگرها خواهد بود چرا که در آن صورت، الاهلی با 6 امتیاز در صدر قرار می گیرد و دو تیم استقلال و الشرطه نیز به ترتیب با 4 امتیاز در رده های بعدی قرار خواهند گرفت و بازیهای هفته آخر مرحله گروهی در گروه C به اوج حساسیت خود خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید