کد خبر:24920
پ

پرسپولیس قدر حمید مطهری را بداند | مثل فراز کمالوند بی معرفت نبود

در حالی که هواداران استقلال هنوز خبر خروج فراز کمالوند از کادر فنی استقلال را باور ندارند اما این اتفاق رسماً  رخ داد و از این پس کمالوند را به عنوان سرمربی سایپا در لیگ برتر خواهیم دید.   پرسپولیس قدر حمید مطهری را بداند | مثل فراز کمالوند بی معرفت نبود نکته ای که […]

در حالی که هواداران استقلال هنوز خبر خروج فراز کمالوند از کادر فنی استقلال را باور ندارند اما این اتفاق رسماً  رخ داد و از این پس کمالوند را به عنوان سرمربی سایپا در لیگ برتر خواهیم دید.

 

پرسپولیس قدر حمید مطهری را بداند | مثل فراز کمالوند بی معرفت نبود

نکته ای که در این بین وجود دارد مقایسه رفتار کمالوند با رفتار دستیار یحیی گل محمدی یعنی حمید مطهری است. حمید مطهری که ار مربیان با دانش و خوش فکر فوتبال ایران محسوب می شود در چند نوبت با پیشنهاد تیمهای لیگ برتری ا زجمله نساجی مواجه شد و رقم این پیشنهادات نیز به قدری چشمگیر بود که او قید حضور در پرسپولیس به عنوان دستیار یحیی را بزند اما او معرفت به خرج داد و تیم پرسپولیس را در کوران مسابقات با چالش و بحران مواجه نکرد و جواب رد به پیشنهادات وسوسه انگیزش داد.

در طرف مقابل فراز کمالوندی را میبینیم که در کمتر از 6 ماه از استقلال به عنوان سکوی پرتابی برای بازگشت مجدد به لیگ برتر استفاده کرد و با اولین پیشنهاد لیگ برتری، قید حضور در استقلال به عنوان دستیار یا مدیر فنی را زد و به سایپا پیوست.

جدای از اینکه نقش فرهاد مجیدی در گروه آنالیز مجربش در نتایج اخیر استقلال پررنگ تر بوده، فراز کمالوند تنهابه لحاظ روحی روانی و ارتباط با بازیکنان و رسانه ها توانست به مجیدی کمک کند وگرنه از لحاظ فنی او چیزی برای ارائه به کادر فنی استقلال نداشت که اگر داشت، اکنون هواداران فوتبال آخرین تیمی که او در لیگ برتر مربیگری کرده بود را فراموش نکرده بودند.

 

هر چه که هست در شرایط بحرانی، افراد ارزش خود را نشان می دهند و حمید مطهری نشان داد چه در گران بهایی است و باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم می بایست قدر او را بیشتر بدانند چرا که نقش موثری در ایده های فنی یحیی در پرسپولیس ایفا می کند.

اولین واکنش فراز کمالوند پس از جدایی از استقلال

پی نوشت: وقتی کمالوند به آن ترتیب از تیم بوشهری جدا شد، می شد حدس زد که او کار با استقلال را نیز به همان سبک نیمه کاره رها کند و به دنبال استفاده از فرصت های بهتر برود. شاید کمالوند اکنون در خلوت خود به صحبتهای حماسی خود مبنی بر اینکه آمده تا به برادرش فرهاد مجیدی تا انتها کمک کند، فکر کند؛ خودش نیز از این حجم از ظاهرسای خنده ش بگیرد. در هر صورت استقلال و پرسپولیس جای افراد فرصت طلب نبوده و نیست و همان بهتر که چنین افرادی در بدنه این دو باشگاه حضور نداشته باشند. اکنون نیز باشگاه سایپا می بایست به این نکته توجه داشته باشد که در قراردادش با کمالوند به جزئیات جدایی او به صورت دقیق دقت شود چرا که او نشان داده در صورت دریافت پیشنهاد از تیم ملی، شاید سایپا را هم در میانه راه رها کند و به فرصت های جدیدش فکر کند.

دیدگاه کاربران 13 دیدگاه
  • Cb1300 2 مه 2021 / 3:28 ب.ظ

    فقط لنگ باغیرت

  • علی 2 مه 2021 / 2:51 ب.ظ

    چراتاج باخودنون قیاس میکنید شما سال ۵۷ افتتاح شدید این که بزرگان خودتون میگن تاج همراه شاه رفت کدوم ستاره اون ربطب به استقلال نداره البته شما حق دارید چون روتاج حساس هستید

  • ارسلان مطهری 2 مه 2021 / 2:51 ب.ظ

    حرف دل همه ی هوادارای استقلال رو زدید

  • شهرام 2 مه 2021 / 1:10 ب.ظ

    اقایون قلم فروش مزدور فرق پرسپولیس و کیسه در همین چیزهاست!!!انقدر متوجه نیستین که مطهری پرسپولیسیه
    ولی کمالوند چی!؟! چه مقایسه مسخره ا ی میکنی! نه سواد
    داری نه معلومات!!!

    • شهاب 2 مه 2021 / 2:12 ب.ظ

      واقعا درست گفتی آخه لنگ چی داره که با استقلال بزرگ مقایسه بشه. کمالوند استقلالی نیست و نخواهد بود بنابراین جاش هم توی استقلال نیست. شما هم یه نگاه به بازیکن های لنگ توی این فصل و فصل قبل بنداز که یکی یکی دارند جدا میشن میرن به تیم های دیگه . پس دیگه هی لنگ لنگ نکن .

      • Reza 2 مه 2021 / 2:40 ب.ظ

        شهاب زر اومدی
        شما کیسه ها بازیکن پرسپولیس و میگیرین
        باز حرف میزنید
        بابا چقدر پرروی

  • ناشناس 2 مه 2021 / 1:04 ب.ظ

    جماعت کیسه همیشه پول پرست بودن اگه بازیکنان کیسه یه زیره غیرت داشتند حداقل یه جام به دست میاوردند این همه تهمت هم به پرسپولیس نمی زدن

    • ع 2 مه 2021 / 1:39 ب.ظ

      اولا کمالوند پرسپولیسیه و فقط برای برگشتن به لیگ برتر پیشنهاد استقلال رو پذیرفت
      نتیچه یک:لنگیا پول پرستن
      دوما استقلال هر موقعه قوی شده و جز مدعیان جام بوده یا بازیکناش رفتن(مثل تیام ابراهیمی کاوه رضایی و..)یا مربی رفته(استراماچونی) در صورتی که میشد مثل برانکو و طارمی و بشار رسن چند فصل نگه هشون داشت هر چند ما دوتا جام آسیا داریم کافیه
      نتیجه دوم:جام های ما از جام های شما با ارزش ترن
      راستی میتونی افتخارات لنگ و تاج رو بگی
      من میگم افتخارات تاج:دو تا قهرمانی در آسا
      افتخارات لنگ:دوتا ناکامی در آسیا
      خخخخخخخخخ

      • ناشناس 2 مه 2021 / 4:08 ب.ظ

        شما مثل اینکه نفهم هستید یا خنگ که نمی دونید افتخارات پرسپولیس بیشتره شما جز ۲ بار قهرمانی چی کار کردید؟؟!!! اونم قهرمانی بیشتر از ۱۰ سال پیش باز رحمت بر پرسپولیس که ۲ بار نایب قهرمان شد ، شما اگه راست میگید تو لیگ حدقل برای یک بار هم ک شده قهرمان می شدید.. هیچ شرمی هم ندارید از اینکه ۳۰ ساله الی بیش قهرمان نشدید شاخ هم میشید برا ما!!!! شما برید باخت های خودتون رو بشمارید بعد بیتید حرف بزنید!پرسپولیس خودش رو به همه سابت کرده ولی استقلال چی ؟! واقعا براتون متاسفم که خودتون رو به خواب می زنید اگر پرسپولیس تو لیگ قهرمان نشه توی آسیا هم حذف بشه بازم فداااا سرش اینقدر افتخار داره که اینا در مقابلش هیچی نیست جوجه اگه افتخارات پرسپولیس رو نمی دونی بزن نت🥴می فهمی پلش فقط این رو می دونه!!

      • محمد 2 مه 2021 / 8:18 ب.ظ

        خدایی اگه برنگردید به گذشته ای که فقط پدر بزرگاتون لدت بردن اونم با بازیکنای قرضی الان چی داشتین ؟؟؟بابا ده ساله ما داریم لدت می بریم شما به اندازه استقلال تاجیکستان افتخار ندارید ۸قهرمانی لیگ برتر کشورشون داره شما هنوز ۳تاخخخ…. تاج تاج نکن کهنه پوسیده را دور بنداز موقعیت فعلی را بسنج..کیسه پوسیده

    • شهاب 2 مه 2021 / 2:15 ب.ظ

      از جماعت لنگ فرش دزد که بهترند شما برو فرش هایی که پیروانی دودر کرده پس بیارین . بازیکن های شما هم مثل شجاع و نادری و … که جدا شدند حتما بی غیرت بودند . چندتا هم الان از این بی غیرت ها دارن از تیمتون جدا میشن

      • آبتین 2 مه 2021 / 7:32 ب.ظ

        ببینید فارغ از بحث رنگی و طرفداری اگه بخواهیم منطقی صحبت کنیم، حمید مطهری رگ و ریشه و وجودش پرسپولیسی بوده، علاوه بر اینکه بازیکن پرسپولیس بوده، خودش هم ذاتا پرسپولیسی بوده و مسلما تعصب قلبی و دلی به تیمش داره و موفقیت پرسپولیس از هر پیشنهادی براش واجب تر هستش.
        در طرف دیگر فراز کمالوندی رو میبینیم که به گفته ی تمامی کسانی که از نزدیک فراز کمالوند رو میشناختن از گذشته، همگی میگن که فراز کمالوند یک پرسپولیسی دو آتیشه بوده از قدیم تا به الان و حتی جایی گفته بوده آرزو دارم روزی تحت هر عنوانی روی نیمکت پرسپولیس بشینم، ولی خب از اونجایی که میدونست با وجود سرمربی های مطرح و دستیاران مطرحی که پرسپولیس تحت گزینه های مختلف داره و هرگز نمیتونه به این تیم برسه، از روی ناچاری استقلال رو برای سکوی پرتاب خودش استفاده کرد و نه اینکه از روی علاقه قلبی.
        و نتیجه اش هم میشه ول کردن استقلال.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید