کد خبر:8871
پ

پرسپولیس در لبه پرتگاه | احتمال پیروزی النصر افزایش یافته؟

دقایقی قبل خبر ارسال نامه AFC به فدراسیون فوتبال ایران برای اخذ دفاعیات پرسپولیس در پرونده شکایت النصر از پرسپولیس رسانه ای شد و بسیاری از خبرنگاران سعودی که تا دیروز امیدی به پیروزی در این پرونده نداشتند، از ساعاتی پیش با قاطعیت از برنده شدن النصر در این شکایت صحبت کرده اند و همچنان […]

دقایقی قبل خبر ارسال نامه AFC به فدراسیون فوتبال ایران برای اخذ دفاعیات پرسپولیس در پرونده شکایت النصر از پرسپولیس رسانه ای شد و بسیاری از خبرنگاران سعودی که تا دیروز امیدی به پیروزی در این پرونده نداشتند، از ساعاتی پیش با قاطعیت از برنده شدن النصر در این شکایت صحبت کرده اند و همچنان شاهد این هستیم که مسئولین خوش خیال فوتبال ایران چه در فدراسیون و چه در باشگاه پرسپولیس در باد اینکه النصر هیچ کاری نمی تواند بکند، خوابیده و به دنبال حضور در فینالی هستند که اگر دیر بجنبند، نه تنها حسرت حضور در فینال بر دل پرسپولیس و هوادارانش خواهد ماند بلکه فوتبال باشگاهی ایران نیز احتمالاً تاثیر منفی خواهد گرفت.

 

مشرق: عامل خیانت به پرسپولیس در پرونده النصر از کشور گریخت

 

لیست همه ادعاهای توخالی “ما برنده ایم” مسئولین فوتبال ایران در دعاوی بین المللی

لیست همه ادعاهای توخالی "ما برنده ایم" مسئولین فوتبال ایران در دعاوی بین المللی

در روزهای گذشته رسانه ها به سراغ هر وکیل یا کارشناس حقوقی یا مسئولی در فدراسیون با باشگاه پرسپولیس رفتند، دوستان بنا به احساسات ناسیونالیستی خود جملگی حق را به پرسپولیس دادند اما به نظر می رسد النصری ها مدارک خوبی در اختیار دارند که AFC را واردار کردند تا از باشگاه پرسپولیس توضیح بخواهد وگرنه امروز رای رد شکایت النصر از پرسپولیس اعلام می شد اما به جای این خبر، نامه AFC به فدراسیون فوتبال رسانه ای شد تا موجی از دلهره در دل هواداران این تیم به وجود بیاید. در ادامه به لیستی از ادعاهای توخالی مسئولین فوتبال در ایران در سالهای اخیر می پردازیم که با قاطعیت مدعی بودند هیچ مشکلی گریبان گیر استقلال، پرسپولیس، تیم ملی نخواهد شد اما در نهایت همان اتفاقی که نباید رخ می داد، رخ داد!

 

مهدی تاج: در پرونده ویلموتس ما قطعاً برنده هستیم !

خروجی: ویلموتس توانست فوتبال ایران را به پرداخت سنگین ترین غرامت تاریخش محکوم کند.

 

علی خطیر پس از برکناری شفر: او نمی تواند از استقلال به فیفا شکایت کند و این استقلال است که می تواند از او شکایت کند!

خروجی: شفر از استقلال شکایت کرد و نه تنها این تیم را محکوم به پرداخت طلبش + ضرر و زیانش کرد بلکه پنجره نقل و انتقالات این تیم نیز به واسطه همین ادعاهای توخالی بسته شد.

 

علی خطیر در پرونده سوپرجام استقلال: با مدارکی که در اختیار داریم، قطعاً رای در CAS به نفع استقلال تغییر خواهد کرد.

خروجی: رای به نفع پرسپولیس صادر شد و استقلال بازنده بدون بازی سوپرجام جنجالی شناخته شد.

 

اکبر طاهری در پرونده جعل قرارداد طارمی: ما هیچ تخلفی انجام ندادیم و باشگاه ریزه اسپور بازیکن ما را اغفال کرده است و ما از ریزه اسپور شکایت می کنیم!

خروجی: ریزه اسپور با شکایت از پرسپولیس توانست این تیم را محکوم کند و پنجره نقل و انتقالاتی این تیم را ببندد.

 

محمدحسن انصاری فرد پس از کشمکش با برانکو: اگر برانکو توافق نکند، آنگاه ما از برانکو شکایت داریم؛  مدارکی در اختیار داریم که او نمی تواند شکایتش از پرسپولیس را پیش ببرد.

خروجی: برانکو از پرسپولیس شکایت کرد و این تیم را با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه کرد.

 

مسئولین وقت استقلال: مدارکی در اختیار داریم که استراماچونی نمی تواند حتی یک ریال از استقلال خسارت بگیرد.

خروجی: بعد از شفر نوبت به استراماچونی است و او نیز توانسته به سادگی استقلال را بابت عدم پرداخت دستمزدش محکوم کند.

 

مسئولین پرسپولیس پس از نامه AFC در مورد ارائه توضیح درباره شادی گل عیسی آل کثیر: مورد خاصی نیست ما مستندات خود را در این خصوص به AFC ارائه کردیم و او محروم نمیشود.

خروجی: AFC به شدیدترین شکل ممکن، عیسی آل کثیر را به خاطر شادی گلش مجازات کرد.

 

امیدواریم پرونده جدید در این خصوص پرونده شکایت النصر از پرسپولیس نباشد که با بی خیالی هر چه تمامتر مسئولین ذی ربط در حال پیگیری است و آقایان خوش خیال به این امید که کارشان را درست انجام داده اند، اصلا توجهی به مدارک النصر در این خصوص ندارند و این روزها تنها به دنبال مقصر و خائن و وطن فروش می گردند تا پس از بروز فاجعه احتمالی، خود پنهان شده و او را به عنوان مقصر جلوی هواداران قرار دهند در حالی که اگر تخلفی انجام شده باشد و به واسطه آن پرسپولیس از رسیدن به فینال محروم شود، این قصور ابتدا متوجه خود همین آقایان است که بدون مشورت با کارشناسان حقوق فوتبال قصد دور زدن قانون را داشتند، خواهد بود.

 

متاسفانه مسئولین فوتبال در ایران آنقدر غرق در توهم هستند که خود را علامه دهر دانسته و اصلا با ساز و کار اجرایی نهادهای بین المللی در فوتبال آشنایی ندارند و همین مسئله نیز باعث شده تا رکورد بیشترین شکایت و البته شکست در فیفا به نام فوتبال ایران ثبت شود.

 

پی نوشت: امیدواریم مسئولین امر، صحبتهای شب گذشته یحیی گل محمدی را که به درستی احساس خطر کرده بود جدی بگیرند؛ باعث شرمساری است که باشگاه بزرگ پرسپولیس معاونت حقوقی بابت پیگیری چنین پرونده هایی ندارد و هواداران این تیم می بایست از دهان کارشناسان ثالث صحبتهای ضد و نقیض زیاد در این خصوص بشنوند. آقایان این حجم از خوش خیالی خطرناک است …

کلیدواژه : النصرپرسپولیس

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بابی 6 اکتبر 2020 / 10:37 ب.ظ

    سرخ و آبی متحد مقابل مسئولین دروغگو

  • تاج 6 اکتبر 2020 / 4:57 ب.ظ

    درود به تمام عوامل خوب بتاکاپ. همیشه درست و دقیق مینویسید و جایی برای نظر مخاطب نمیماند مگر تایید. آفرین و زنده باد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید