کد خبر:8863
پ

نامه AFC در خصوص شکایت النصر به فدراسیون رسید | پرسپولیس فقط تا پنجشنبه فرصت دفاع دارد

پس از سکوت طولانی مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس، با نامه ای که AFC به فدراسیون فوتبال در این خصوص ارسال کرده، سرخ ها فقط تا پنجشنبه فرصت دفاع از خود در برابر شکایت النصر را دارند.   نامه AFC در خصوص شکایت النصر به فدراسیون رسید | پرسپولیس […]

پس از سکوت طولانی مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس، با نامه ای که AFC به فدراسیون فوتبال در این خصوص ارسال کرده، سرخ ها فقط تا پنجشنبه فرصت دفاع از خود در برابر شکایت النصر را دارند.

 

نامه AFC در خصوص شکایت النصر به فدراسیون رسید | پرسپولیس فقط تا پنجشنبه فرصت دارد

نامه AFC در خصوص شکایت النصر به فدراسیون رسید | پرسپولیس فقط تا پنجشنبه فرصت دارد

بر اساس نامه ارسالی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال کشورمان، باشگاه پرسپولیس تا روز 8 اکتبر فرصت دارد تا توضیحات خود را درباره شکایت باشگاه النصر عربستان پیرامون استفاده این باشگاه از بازیکنان جدید در فهرست خود در لیگ قهرمانان آسیا 2020 به کنفدراسیون ارائه دهد.

 

اینطور که به نظر می رسد، شکایت النصر از پرسپولیس در باب استفاده این تیم از بازیکنان غیرمجاز تا حدی مورد قبول AFC قرار گرفته که اکنون از باشگاه پرسپولیس توضیح بابت برخی موضوعات را خواسته اند چرا که اگر بنا به بررسی و استعلام از فیفا بابت موارد مندرج در شکایت النصر بود، و شکایت فوق الذکر مورد قبول واقع نمی شد، علی القاعده امروز می بایست حکم تبرئه پرسپولیس و رد شکایت النصر اعلام می شد اما با ارسال این نامه به نظر می رسد آنها در خصوص شکایت النصری ها تا حدی مجاب شده اند اما برای اینکه یک طرفه قضاوت نکرده باشند، منتظر دفاع پرسپولیس در خصوص موضوع شکایت النصر می مانند که اکنون همه چیز به دفاع خوب در این پرونده بستگی پیدا کرده است. موردی که یحیی گل محمدی نیز شب گذشته به آن اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید