کد خبر:43685
پ

پخش زنده بازی پورتو و اینترمیلان امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی پورتو و اینترمیلان امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. ساعت بازی پورتو و اینترمیلان امشب دور برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام دو بازی پیگیری می شود. در مهمترین بازی پورتو به مصاف اینترمیلان خواهد رفت. ساعت بازی پورتو و اینترمیلان به وقت تهران 23:30 خواهد […]

پخش زنده بازی پورتو و اینترمیلان امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

ساعت بازی پورتو و اینترمیلان امشب

دور برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام دو بازی پیگیری می شود. در مهمترین بازی پورتو به مصاف اینترمیلان خواهد رفت. ساعت بازی پورتو و اینترمیلان به وقت تهران 23:30 خواهد بود.

پخش زنده بازی پورتو و اینترمیلان امشب از ماهواره و بتاکاپ

اپلیکیشن پخش زنده پورتو و اینترمیلان

شما می توانید پخش زنده بازی پورتو و اینترمیلان را از طریق اپلیکیشن بتاکاپ دنبال کنید. با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ علاوه بر تماشای فوتبال زنده امشب می توانید با پیش بینی نتیجه این بازی برنده جایزه نقدی شوید. پیشنهاد می کنیم فوتبال فانتزی بتاکاپ را نیز از دست ندهید.

شبکه های پخش مستقیم فوتبال زنده پورتو و اینترمیلان از ماهواره

شما می توانید این بازی را از طریق پخش زنده شبکه 3 دنبال کنید. در صورتی که شبکه سه هنگام پخش بازی برای شما کد می شود، شما می توانید از طریق شبکه پرشیانا اسپرت و شبکه football HD در ماهواره یاه ست به طور رایگان و بدون سانسور بازی پورتو و اینترمیلان را تماشا کنید.

پیش بینی نتیجه بازی پورتو و اینترمیلان

پیش بینی نتیجه این دیدار بسیار دشوار است. در بازی رفت اینترمیلان پیروز شد اما با خوش شانسی و گل نشدن موقعیت های گل مهدی طاری به پیروزی رسید. به نظر می رسد در بازی برگشت، سرمربی پورتو انتحاری بازی کند چرا که در صورت عدم پیروزی با اختلاف دو گل، از لیگ قهرمانان اروپا حذف خواهد شد. پیش بینی ما برای نتیجه نهایی این دیدار پیروزی 2 بر 1 پورتو است. به نظر شما این بازی چند چند می شود؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید