کد خبر:43389
پ

پخش زنده بازی رئال مادرید و اتلتیکومادرید امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی رئال مادرید و اتلتیکومادرید امشب از ساعت 21 از چند شبکه ماهواره و سایت و اپلیکیشن بتاکاپ روی آنتن می رود. بازی رئال مادرید و اتلتیکومادرید را چطور تماشا کنیم؟ شما می توانید از سایت و اپلیکیشن بتاکاپ پخش مستقیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را به طور رایگان تماشا کنید. تماشای […]

پخش زنده بازی رئال مادرید و اتلتیکومادرید امشب از ساعت 21 از چند شبکه ماهواره و سایت و اپلیکیشن بتاکاپ روی آنتن می رود.

بازی رئال مادرید و اتلتیکومادرید را چطور تماشا کنیم؟

شما می توانید از سایت و اپلیکیشن بتاکاپ پخش مستقیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را به طور رایگان تماشا کنید.

پخش زنده رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

تماشای بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از اپلیکیشن بتاکاپ

با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی می توانید پخش مستقیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید را از اپلیکیشن بتاکاپ ببینید. ضمناً شما می توانید با شرکت در فوتبال فانتزی جذاب بتاکاپ و پیش بینی رایگان مسابقات فوتبال، هر هفته برنده جایزه نقدی شوید.

تماشای بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از سایت بتاکاپ

شما می توانید با کلیک بر روی لینک پخش زنده فوتبال بتاکاپ به صفحه پخش این مسابقه بروید. یا در صورت تمایل عبارت پخش زنده فوتبال بتاکاپ را در گوگل جستجو کنید.

پیش بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

حساسترین بازی هفته بیست و سوم لالیگا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود. جایی که رئال مادرید مغرور از پیروزی تاریخی 5 بر 2 مقابل لیورپول میزبان اتلتیکومادرید احیا شده است. شاگردان سیمئونه در 6 بازی اخیر خود نباخته اند و 4 پیروزی کسب کرده اند. در سمت مقابل رئال مادرید نیز دوست ندارد با از دست دادن امتیاز در این دیدار خانگی، فاصله امتیازاتش با بارسلونای صدرنشین بیشتر شود.

گفتنیست داوید آلابا و فرلان مندی و رودریگو غایبین قطعی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید هستند که به دلیل مصدومیت این بازی مهم را از دست داده اند.

شبکه های پخش فوتبال زنده رئال مادرید و اتلتیکومادرید از ماهواره

شما می توانید پخش زنده رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را با گزارشگر فارسی از شبکه پرشیانا اسپورت تماشا کنید. ضمناً شبکه ورزش تاجیکستان و شبکه football HD در ماهواره یاه ست نیز دربی مادرید را به طور زنده پخش خواهند کرد.

پیش بینی نتیجه بازی رئال مادرید و اتلتیکومادرید

پیش بینی مسابقات فوتبال با فرمول ریاضی مبتنی بر سوابق دو تیم در اپلیکیشن بتاکاپ به صورت حرفه ای انجام می شود. شانس پیروزی رئال مادرید در این دیدار 48 درصد و شانس پیروزی اتلتیکو 28 درصد ارزیابی شده است. ربات پیشبینی بتاکاپ نتیجه 2 بر 1 به سود رئال مادرید را برای این دیدار حدس زده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رامین 3 اکتبر 2023 / 11:15 ب.ظ

    ادمین عزیز امتیازهای منو ب سکه تبدیل کن
    نام کاربریم »»Ramin1376$

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید