کد خبر:45304
پ

وقتی میثاقی به وکیل بیرانوند التماس کرد: تو رو خدا یه چیزی بهش بگو به استقلال نره!

از روز گذشته که فسخ قرارداد بیرانوند و پرسپولیس علنی شد، موضوع پیوستن این بازیکن به استقلال ظاهراً به بحران اول کشور تبدیل شده است چرا که با تقریباً در هر شبکه رسانه ملی و رادیویی صحبت در این خصوص و ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از عملی شدن این اتفاق است. وقتی میثاقی به وکیل […]

از روز گذشته که فسخ قرارداد بیرانوند و پرسپولیس علنی شد، موضوع پیوستن این بازیکن به استقلال ظاهراً به بحران اول کشور تبدیل شده است چرا که با تقریباً در هر شبکه رسانه ملی و رادیویی صحبت در این خصوص و ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از عملی شدن این اتفاق است.

وقتی میثاقی به وکیل بیرانوند التماس کرد: تو رو خدا یه چیزی بهش بگو به استقلال نره!

وقتی میثاقی به وکیل بیرانوند التماس کرد: تو رو خدا یه چیزی بهش بگو به استقلال نره!

فارغ از اینکه حضور بیرانوند در استقلال در نهایت عملی نمی شود و او به تیمی عربستانی منتقل خواهد شد اما افتادن نقاب مجری معلوم الحال برنامه فوتبال برتر در نمایش شب گذشته ش جالب بود. او که وقت زیادی از برنامه ش را به این موضوع اختصاص داده بود با روی خط آوردن مدیرعامل پرسپولیس، سعی کرد فضا را به سمت احساسی پیش ببرد تا بیرانوند احساساتی را تحت تاثیر قرار داده و از تصمیم خود منصرف کند. میثاقی ابتدا با ترفند ایجاد رعب و وحشت برای بیرانوند و باشگاه استقلال وارد عمل شد و تبعات احتمالی پیوستن بیرانوند را به او و باشگاه استقلال گوشزد کرد(استناداتی که توسط وکیل بیرانوند رد شدند) سپس صحبت های موضع پائین درویش در خصوص بیرانوند پخش شد تا به نوعی درویش از بیرو در رسانه ملی عذرخواهی کرده باشد. در آیتم بعدی نیز که مستقیماً احساسات بیرانوند هدف قرار داده شده بود، کلیپی از صحبت های او پس از قهرمانی با پرسپولیس و شادی های انتهای بازی پس از پیروزی در دربی ها پخش شد و به موضوع ناراحتی میلیون ها هوادار پرسپولیس بابت این اتفاق اشاره شد! و در سکانس پایانی از این سناریوی مضحک میثاقی که به شدت عصبی و مضطرب به نظر می رسید(سائیدن انگشتان دستش به یکدیگر در طول اجرای برنامه) با التماس از وکیل بیرانوند خواست که طوری با بیرانوند صحبت کند که از تصمیمش منصرف شود! او در ادامه به این نکته اشاره کرد که 7-8 میلیارد تومان برای بیرانوندی که قرار است پورشه ماکان 30 میلیاردی وارد کشور کند، پولی نیست که بخواهد پا بر روی دل میلیون ها هوادار پرسپولیس بگذارد و به تیم رقیب بپیوندد!!!

هر چه که هست موضوع بیرانوند موضوع مالی نبوده و نیست و او به خاطر توهین باشگاه پرسپولیس و به طور خاص مدیرعامل این تیم، حتی اگر به استقلال نپیوندد به پرسپولیس هم بازنخواهد گشت. برای بازیکنی که در چند سال گذشته قریب به 100 میلیارد تومان از فوتبال عایدی داشته، بازپرداخت اقساط وام 400 میلیون تومانی رقمی محسوب نمی شود که بخواهد به خاطر آن قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند.

 

در پایان باید گفت روز گذشته یک بسیج رسانه ای مستمر را شاهد بودیم تا جلوی عملی شدن این اتفاق گرفته شود و تمایلات رنگی امثال میثاقی هم که مثل یک هوادار چند آتشه پرسپولیس مضطرب بود، مشخص شد(البته از قبل مشخص بود و دیشب علنی شد)

بار دیگر تاکید می کنیم که احتمال حضور بیرانوند در تیم عربستانی به مراتب بالاتر از حضور او در استقلال است و بیرانوند از مذاکره باشگاه پرسپولیس با امیرعابدزاده دلخور شده است. اکنون نیز مدیران پرسپولیس تمایلی به ادامه همکاری با بیرانوند ندارند و تنها دغدغه آنها این است که او به استقلال نرود.

اگر تا این لحظه موضوع خدمت سربازی بیرانوند و ماجرای صغرسن او سرپوش گذاشته شد، با پیوستن این بازیکن به استقلال به یکباره او سرباز می شود و انواع و اقسام محرومیت ها بابت جنجال صغرسن اش برایش رقم خواهد خورد. حضور این گلر پر حاشیه به هیچ وجه به منافع استقلال کمک نخواهد کرد و همین حواشی بخش زیادی از تمرکز او در بازی ها را خواهد گرفت که مسلماً تاثیر منفی بر روی عملکردش خواهد گذاشت. ضمن اینکه هواداران استقلال فراموش نکرده اند که آن هوادار متمول که این روزها مدعی پرداخت به بیرانوند شده، چندی پیش همه کمک های مالی خود به استقلال را با اصل و فرعش طلب کرد و این کمک های مالی بلاعوض نبوده و نیست و تنها بار مالی برای باشگاه به دنبال خواهد داشت. او اگر در ادعا یخود صادق است، مشکل محبی و قایدی را برای ماندن در استقلال حل می کرد، جذب بیرانوند مصدومی که تا چند هفته پیش برای هواداران استقلال آنگونه کری می خواند پیشکش!!!

پی نوشت: پرداخت غیر متعارف به بیرانوند همان بلایی را سر استقلال می آورد که چندی پیش به سر تیم شفر آمد و باعث ایجاد چند دستگی بین بازیکنان شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید