کد خبر:46688
پ

وقتی سفیر عربستان پرسپولیس را تحویل نگرفت | غول های آبی آسیا در آغوش هم

پس از دیدار غیرمنتظره سفیر عربستان از محل تمرین تیم استقلال و قرار و مدارهای فوتبالی که با مدیرعامل استقلال به منظور همکاری با تیم های عربستانی و به خصوص الهلال انجام شد، رسانه های معاند داخلی (!) شروع به سم پاشی علیه این دیدار دوستانه کردند. این رسانه ها که عمدتاً در باند رسانه […]

پس از دیدار غیرمنتظره سفیر عربستان از محل تمرین تیم استقلال و قرار و مدارهای فوتبالی که با مدیرعامل استقلال به منظور همکاری با تیم های عربستانی و به خصوص الهلال انجام شد، رسانه های معاند داخلی (!) شروع به سم پاشی علیه این دیدار دوستانه کردند.

این رسانه ها که عمدتاً در باند رسانه ای قرمز جای می گیرند، با انتقاد از عناوین به کار رفته در مورد سفیر عربستان به ججای سفیر آل سعود سعی کردند این دیدار را تحت شعاع مسائل سیاسی قرار دهند. آنها که از بی توجهی سفیر عربستان به تیم محبوب آقایان ناراحت به نظر می رسیدند، توصیفات سفیر عربستان در خصوص استقلال و الهلال دو غول بزرگ آسیا و مصاف های دیدنی دو تیم را برنتابیدند که چرا سفیر عربستان به تمرین پرسپولیس نرفته است!!!

پس از این اتفاق خبر انعقاد قرارداد رسمی ساخت ورزشگاه 40 هزار نفری استقلال، آقایان را به سکوتی مرگبار فرو برد تا متوجه شوند که هر چه در این سالها توطئه کردند تا تیمی تقویت شود و تیمی تضعیف، یک شبه بر باد رفته و اقدامات موثر و عملی آجورلو و دکتر خطیر در قطع کردن دست کثیف سیاسیون از باشگاه استقلال با درآمدزایی پایداری همچون ساخت ورزشگاه اختصاصی، یک شبه بر باد رفته است.

خبرگزاری نزدیک به رئوس بالای نظام با انتقاد از رویه مدیرعامل استقلال و بی خبری وزارت ورزش از این تصمیم شجاعانه مدیرعامل استقلال سعی در مطرح کردن نکات انحرافی و ابهام در خصوص منبع تامین مالی ساخت این استادیوم کردند چرا که برای اولین بار مدیر عامل شجاع و جوان استقلال بدون اجازه آقایان آب خورده و حتی آقایان نمی دانند 500 میلیون دلار مطرح شده قرار است از کجا تامین شود.

 

سلسله اتفاقات مثبت در باشگاه استقلال که در سکوت خبری و با همت کادر مدیریتی این تیم به بار نشسته با اتفاقات منفی مثل استعفای سرمربی تیم محبوب آقایان همراه بوده و ارتش سایبری قرمز که تا پیش از این به پشتوانه حمایت های بالادستی ها، مطمئن به تقویت تیم خود و تضعیف تیم رقیب بودند حالا در موضعی به نام انگشت به دهان مانده اند که چطور در یک هفته این تعداد اتفاق مثبت برای استقلال و این حجم اتفاق منفی برای پرسپولیس رخ داد.

از دیگر اتفاقات مثبت رخ داده در هفته جاری بازگشت رافائل سیلوا به استقلال و برکناری عضو خائن هیئت مدیره استقلال و حضور یکی از رئوس نظام در ترکیب هیئت مدیره استقلال بود. استقلال با آقامحمدی در دهه هفتاد یکبار قهرمان آسیا شده و یکبار نیز به نایب قهرمانی رسیده است.

 

پی نوشت: پس از نمایش ضعیف ابتدایی علی خطیر در مجموعه استقلال، امروز او نمره کامل را بابت اقدامات موثرش در جهت تقویت و موفقیت کوتاه مدت و بلند مدت تیم چه در بعد فنی و چه اقتصادی می گیرد. مدیر جوان استقلال در صورت کسب مجوز حرفه ای با نمره 20 به کار خود در استقلال ادامه فعالیت خواهد داد.

 

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمد علي 8 ژانویه 2024 / 9:35 ب.ظ

    فقط در فوتبال ایران که سیاست سیاه ⚫️ وارد ورزش سفید شده نتیجه ورزشی که برای روحیه و اتحاد بود با فدرال شدن ایران و تفرقه افکنی همراه شده استقلال و پیروزی هر دو تیم حکومتی هستند با طرفدارانی از ناکجا آباد و خائن به شهر ابادی خود که هیچ کدام نه خود و نه پدر مادر ایشان متولد تهران‌ می باشد از طرف یک فوتبال دوست قدیمی دهه ٦٠

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید