کد خبر:45192
پ

هدف بیرانوند بازی در لیگ عربستان | یک تیر و چند نشان

این روزها صحبت های زیادی پیرامون مبلغ قرارداد علیرضا بیرانوند و بحث ماندن یا نماندن او در پرسپولیس می شود. روز گذشته او دومین نوتیس خود به باشگاه پرسپولیس را ارسال کرد تا مشخص شود عزم او برای جدایی از پرسپولیس جدی است. هدف بیرانوند بازی در لیگ عربستان | یک تیر و چند نشان […]

این روزها صحبت های زیادی پیرامون مبلغ قرارداد علیرضا بیرانوند و بحث ماندن یا نماندن او در پرسپولیس می شود. روز گذشته او دومین نوتیس خود به باشگاه پرسپولیس را ارسال کرد تا مشخص شود عزم او برای جدایی از پرسپولیس جدی است.

هدف بیرانوند بازی در لیگ عربستان | یک تیر و چند نشان

با توجه به مبلغ قرارداد بیرانوند با تیم های خارجی سابقش، به نظر می رسد ارزش قرارداد او  برای هر فصل، نزدیک به 50 میلیارد تومان باشد و همین مسئله مدیران پرسپولیس را از پرداخت مطالبات او عاجز کرده است و اعلام ارقامی مثل 12 میلیارد برای یک فصل، برای بیرانوند شبیه شوخی به نظر می رسد!(او پیشتر با 1 میلیون دلار در تیم های اروپایی بازی کرده بود)

با توجه به شرایط موجود و اعلام قبلی بیرانوند مبنی بر تمایلش به بازی در خارج از ایران، به نظر می رسد کوچ ستاره های فوتبال اروپا به لیگ عربستان باعث شده تا بیرانوند بیشتر بر روی پیشنهادات خود از تیم های عربستانی فکر کند.

پس از گشایش در روابط ایران و عربستان، حالا بازیکنان فوتبال هر دو کشور قادرند در لیگ های یکدیگر به میدان بروند و با توجه به پرداختی های سنگینی که در لیگ برتر عربستان انجام می شود، بیرانوند بی میل نیست به یکی از تیم های مدعی قهرمانی آسیا در لیگ عربستان بپیوندد.

نزدیکی عربستان به ایران، مسلمان بودن مردم این کشور، امکانات فوق پیشرفته در عربستان، حضور ستارگان فوتبال جهان در لیگ این کشور و بازتاب رسانه ای گسترده عملکرد بازیکنان جدید لیگ عربستان در رسانه های جهان و شانس قهرمانی با تیمی از این کشور در لیگ قهرمانان آسیا و البته پرداخت مبلغی بالاتر از مبالغ قراردادهای قبلی بیرانوند همه و همه باعث شده تا او برای حضور در لیگ عربستان وسوسه شود.

بیرانوند روی کاغذ 30 ساله است و می تواند حداقل 6-7 سال دیگر فوتبال بازی کند و با دیده شدن در لیگ عربستان می تواند شانس حضور دوباره خود در فوتبال اروپا در تیم های مطرح تر را آزمایش کند.

گفته می شود در صورت جدایی بیرانوند، امیر عابدزاده جانشین وی در پرسپولیس خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید