کد خبر:37293
پ

معنای تغییر ایجنت میلاد سرلک : خداحافظ پرسپولیس!

به نظر می رسد میلاد سرلک با تغییر ایجنت خود به یک ایجنت خارجی، قصد دارد فصل بعد را در فوتبال کشورهای عربی سپری کند تا از لحاظ مالی بتواند خود را تامین کند. اتفاقی که در چند سال گذشته توسط بسیاری از ستاره های سرخابی رخ داده و آنها بدون درنگ پیشنهاد خارجی خود […]

به نظر می رسد میلاد سرلک با تغییر ایجنت خود به یک ایجنت خارجی، قصد دارد فصل بعد را در فوتبال کشورهای عربی سپری کند تا از لحاظ مالی بتواند خود را تامین کند. اتفاقی که در چند سال گذشته توسط بسیاری از ستاره های سرخابی رخ داده و آنها بدون درنگ پیشنهاد خارجی خود را بررسی کرده تا با انتقال به تیمی عربی، برای سالها، زندگی خود را تامین مالی کرده باشند.

 

میلاد سرلک در مسیر احمد نوراللهی | وقتی ایجنت عوض شد!

میلاد سرلک از جمله بازیکنان پرسپولیس است که مسئولان این باشگاه از مدت ها قبل با وی برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شده اند اما این بازیکن ظاهرا هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته و هر بار وعده به مسئولان این باشگاه می دهد که برای تمدید قرارداد به جلسه می رود اما هر سری زیر قول خود می زند.

او امروز هم وعده داده بود در باشگاه حاضر می شود و حتی رضا درویش هم در محل باشگاه منتظر او بود اما وی به باشگاه نرفت تا بعد از روز جمعه که بدقولی کرده بود این بار هم مسئولان پرسپولیس را قال بگذارد. سرلک درحالی برای تمدید قرارداد به باشگاه نمی رود که گفته می شود مدیران پرسپولیس با خواسته او برای افزایش قرارداد موافقت کرده اند و حتی بابت مطالبات گذشته اش هم قول داده اند که به زودی پرداخت کنند. با این حال سرلک که گفته می شود به فکر بازی در قطر است هنوز برای نهایی شدن تمدید قرارداد راهی باشگاه نشده است.

این بدقولی های سرلک در شرایطی که در فضای مجازی هم هواداران بابت تمدید نشدن قراردادش مسئولان این باشگاه را به باد انتقاد گرفته اند.

گفتنیست قرارداد سرلک با پرسپولیس در تاریخ 30 ژوئن یعنی درست یک ماه دیگر رسماً به پایان می رسد و او پس از آن بازیکن آزاد محسوب می شود و نیازی به دریافت رضایتنامه از پرسپولیس برای انتقال به تیمی دیگر ندارد و گفته می شود علت تعلل او برای تمدید قراردادش با پرسپولیس همین مسئله است تا با خیال راحت و بدون دغدغه این تیم را ترک کند.

 

ایجنت جدید سرلک Sportlife management نام دارد و نکته جالب اینکه او در بین بازیکنانی که تحت قرارداد این ایجنت قرار دارند، گران ترین بازیکن محسوب می شود و ظاهراً تلاش ایجنت مذکور برای انتقال او به تیمی عربی عایدی خوبی نصیب سرلک و ایجنت مذکور خواهد کرد. مسلماً این انتقال بدون حضور ضلع سوم یعنی باشگاه پرسپولیس(آزاد شدن سرلک تا یک ماه دیگر) ساده تر نهایی می شود.

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید