کد خبر:45742
پ

مصدومیت مصلحتی امید عالیشاه و ماجرای عدم سفر به تبریز

حتماً در جریان مصدومیت ناگهانی امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در آستانه سفر این تیم به تبریز قرار گرفته اید؛ اما شاید اگر کمی به عقب برگردیم، این مصدومیت احتمالاً مصلحتی جای تعجبی برای شما باقی نگذارد. اگر به خاطر داشته باشید، امید عالیشاه درگیری شدیدی با هواداران تبریزی در یکی از مصاف های سابق دو […]

حتماً در جریان مصدومیت ناگهانی امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در آستانه سفر این تیم به تبریز قرار گرفته اید؛ اما شاید اگر کمی به عقب برگردیم، این مصدومیت احتمالاً مصلحتی جای تعجبی برای شما باقی نگذارد.

اگر به خاطر داشته باشید، امید عالیشاه درگیری شدیدی با هواداران تبریزی در یکی از مصاف های سابق دو تیم در تبریز پیدا کرده بود و احتمالاً کادر فنی و خود او به این نتیجه رسیده اند که برای جلوگیری از ایجاد خواشی قبل از شروع بازی برای این بازیکن و تیم پرسپولیس، قید حضور به عنوان یکی از بازیکنان موثر تیم در تبریز را بزنند تا حاشیه ای از جنس محرومیت در ابتدای فصل برای این بازیکن و پرسپولیس ایجاد نشود.

 

بسیاری از هواداران تبریزی حرکات دست عالیشاه در ورزشگاه یادگار امام را فراموش نکرده اند و گفته می شود قصد داشتند تا از خجالت عالیشاه در تبریز در بیایند که با این تدبیر مصدومیت مصلحتی، عملاً جلوی هرگونه تنشی از این جنس گرفته شد.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید