کد خبر:45759
پ

لیست ستاره های مشهور حاضر در لیگ عربستان + عکس

با حضور نیمار و میتروویچ در تیم الهلال، جمع ستاره های مشهور حاضر در لیگ برتر عربستان جمع شد. لیست ستاره های مشهور حاضر در لیگ عربستان بسیار بلند بالا است اما در ادامه می توانید عکس 12 ستاره مشهور فوتبال جهان را که این فصل در لیگ عربستان بازی می کنند را مشاهده کنید. […]

با حضور نیمار و میتروویچ در تیم الهلال، جمع ستاره های مشهور حاضر در لیگ برتر عربستان جمع شد. لیست ستاره های مشهور حاضر در لیگ عربستان بسیار بلند بالا است اما در ادامه می توانید عکس 12 ستاره مشهور فوتبال جهان را که این فصل در لیگ عربستان بازی می کنند را مشاهده کنید.

لیست ستاره های مشهور حاضر در لیگ عربستان + عکس

تیم های الهلال، النصر، الاهلی، الاتحاد، التعاون در جذب فوق ستاره های فوتبال جهان پیشتاز بوده اند. گفتنیست ارزش اسکواد تیم الهلال در حال حاضر بیش از 2 بربر ارزش کل بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران است!!!

 

عربستان، مصر و یونان که خود را برای میزبانی جام جهانی آماده می کنند، قصد دارند فوتبال کشور خود را در کانون توجه قرار دهند و با کشاندن ستاره های فوتبال دنیا به لیگ کشورشان، تا سال برگزاری جام جهانی به یکی از قطب های فوتبال جهان تبدیل شوند.

به واقع که با حضور بازیکنان سرشناس در لیگ عربستان، تیم های ایرانی دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت و در مواجهه با این تیم های کهکشانی می بایست برای کمتر گل خوردن و حفظ آبرو بازی کنند تا به فاجعه ای که برای تیم ملی در جام جهانی مقابل انگلیس رخ داد دچار نشوند.

کلیدواژه : لیگ عربستان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید