کد خبر:41935
پ

شبکه های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از کدام ماهواره ها قطع خواهند شد؟

🔺با تحریم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران توسط اتحادیه اروپا، تمامی ماهواره های بین المللی نظیر “هاتبرد” ، “یوتلست” ، “ترکست” و … ، دیگر اجازه سرویس دهی را به صداوسیما ندارند…!! ⁉️اما تکلیف شبکه های صداوسیما در ماهواره های بدر و اینتلست 39 چه می‌شود؟ 🔺با توجه به اینکه ماهواره بدر یک ماهواره عربی است […]

🔺با تحریم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران توسط اتحادیه اروپا، تمامی ماهواره های بین المللی نظیر “هاتبرد” ، “یوتلست” ، “ترکست” و … ، دیگر اجازه سرویس دهی را به صداوسیما ندارند…!!

⁉️اما تکلیف شبکه های صداوسیما در ماهواره های بدر و اینتلست 39 چه می‌شود؟

🔺با توجه به اینکه ماهواره بدر یک ماهواره عربی است و اکنون یک ماهواره کامل (Badr 5) را به دست صداوسیما داده اند، به نظر نمیرسد که زیر بار این محدودیت بروند و بزرگترین مشتری خودشان را حذف کنند (چون پرداختی صداوسیمای ایران به مدیران ماهواره بدر میلیارد ها تومان است…!)

🔺اما ماهواره اینتلست 39 متعلق به شرکت روسی/ آمریکایی اینتلست است و تا کنون صداوسیما تنها از طریق شرکای روسی هماهنگی های خود را برای پخش در این ماهواره انجام میداده است و اینکه آیا این ماهواره هم صداوسیما را تحریم خواهد کرد یا خیر مشخص نیست…!!

⛔️یک فرضیه وجود دارد،اگر همه ماهواره های مشهور اروپایی و آمریکایی صداوسیما را تحریم کنند، صداوسیما به کجا خواهد رفت؟؟
پاسخ مشخص است.؟؟! ماهواره های کشور روسیه که تعداد کمی هم نیستن و صداوسیما بارها تست هایی را در برخی از ماهواره های روسیه نظیر Express AM7 انجام داده است

🚫این در حالی است که سیستم پخش دیجیتال زمینی صداوسیمای ایران در برخی از مراکز استان ها وابسته به ماهواره و به خصوص ماهواره اینتلست و بدر است و در صورت قطع از این دو ماهواره باعث اختلال در سیستم پخش زمینی نیز خواهد شد..!

⚠️اما در کل، تحریم صداوسیما تنها روی کاغذ است و بعید است این شرکت ها و کمپانی های مطرح ماهواره ای یک مشتری پر پول خود را از دست بدهند…!!

کلیدواژه : متفرقه

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 23 نوامبر 2023 / 10:12 ب.ظ

    اگه میخاین درست بشه فقط مهدی میتونه خودتون خسته نکنید وسلام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید