کد خبر:29704
پ

فیلم گل آردوی موسی مارگا در بازی الهلال و هرتابرلین

موسی مارگا بازیکن پیشین پورتو که یک گلزن حرفه ای در فوتبال پرتغال محسوب می شد با انتقالی پر سر و صدا از پورتو به الهلال حریف استقلال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیوست تا د کنا بافتمبی گومیس خط حمله زهردار الهلال در لیگ قهرمانان آسیا را تشکیل دهند. او در بازی […]

موسی مارگا بازیکن پیشین پورتو که یک گلزن حرفه ای در فوتبال پرتغال محسوب می شد با انتقالی پر سر و صدا از پورتو به الهلال حریف استقلال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیوست تا د کنا بافتمبی گومیس خط حمله زهردار الهلال در لیگ قهرمانان آسیا را تشکیل دهند. او در بازی تدارکاتی الهلال در اردوی اتریش مقابل هرتابرلین توانست یک گل زیبای از راه دور با قوس زیاد به ثم بساند که اصطلاحاً در رهنگ لغات گیمر ها به گلهای R2 معروف است. کادر نی استقلال می بایست برنامه ویژه ای بای مهار مهاجمین زهردار الهلال داشته باشد چرا که دیگر گل الهلال در این بازی را که با نتیجه 3 بر 2 به سود هرتا به پایان رسید باتمبی گومیس به ثمر رساند.
هرتابرلین یکی از مدعیان قهرمانی فصل جدید بوندس لیگا است که چند رو پیش توانست با نتیجه 4 بر 3 از سد لیورپول بگذرد و شکست 3 بر 2 الهلال مقابل این تیم قدرتمند گویای قدرت بالای تیم عربستانی است.

 

فیلم گل آردوی موسی مارگا در بازی الهلال و هرتابرلین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید