کد خبر:46383
پ

فرافکنی گل محمدی برای فریب هواداران پرسپولیس: نقل و انتقالات عالی را فاجعه جلوه می دهند!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بار دیگر پس از یک ناکامی دیگر، همه را مقصر دانست به جز کادر فنی پرسپولیس که به جز حساب باز کردن بر روی خلاقیت فردی بازیکنان، هیچ پلن دیگری برای مصاف با حریفان ندارد. فرافکنی گل محمدی برای فریب هواداران پرسپولیس: نقل و انتقالات عالی را فاجعه جلوه می […]

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بار دیگر پس از یک ناکامی دیگر، همه را مقصر دانست به جز کادر فنی پرسپولیس که به جز حساب باز کردن بر روی خلاقیت فردی بازیکنان، هیچ پلن دیگری برای مصاف با حریفان ندارد.

فرافکنی گل محمدی برای فریب هواداران پرسپولیس: نقل و انتقالات عالی را فاجعه جلوه می دهند!

یحیی در حالی عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات را عامل اصلی ناکامی این روزهای پرسپولیس قلمداد می کند که شاکله اصلی تیم قهرمان حفظ شده و او توانست محمدحسین کنعانی زادگان ملی پوش، یاسین سلمانی ملی پوش و شهاب زاهدی ملی پوش را جذب کند و تنها بازیکن با کیفیت فصل قبل که از این تیم جدا شد عیسی آل کثیر بود (او تنها 1 گل در فصل قبل به ثمر رساند) که به جای او شهاب زاهدی با سر و صدای زیاد با عنوان آقای گلی لیگ لهستان و یک ملی پوش تراز اول به پرسپولیس بازگشت. وگرنه جدایی سیامک نعمتی نیمکت نشین یا احمد گوهری و … تاثیری در ترکیب اصلی پرسپولیس نداشت. اینکه شما به عنوان سرمربی تیم با علم به کمبود مهاجم، مجوز خروج بازیکن با کیفتی همچون مهدی عبدی را صادر می کنید تا او به جای پرسپولیس در تراکتور بدرخشد، نشانه چیست؟ علت جذب دیاباته و پریرا و مازاد کردن آنها چه بود؟

یحیی این روزها آدرس غلط به هواداران پرسپولیس می دهد. او بدون اشاره به عدم شروع تمرینات پیش فصل به واسطه دریافت مطالبات، هیچ اشاره ای به علت مصدومیت های پیاپی ستاره های پرسپولیس نمی کند. نکته ای که به واسطه دیر شروع شدن تمرینات بدنسازی پرسپولیس محتمل بود و او ستاره های زیادی را به واسطه مصدومیت از دست داد که مقصرش بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس هستند که در چند نوبت با قهر به دلیل پرداخت نشدن آپشن های قراردادشان، تمرینات را تحریم کردند. در این شرایط کاری هم از دست بدنساز تیم ساخته نبود که بدن بازیکنان را به صورت فشرده به شرایط ایده آل برساند و فشار بیش از حد به آنها باعث بروز مصدومیت های سریالی در پرسپولیس شد.

در انتها بار دیگر تاکید میکنیم که علت ناکامی پرسپولیس، عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات نبوده و نیست چرا که این تیم توانست سه ملی پوش جذب کند حال اینکه در سمت مقابل استقلال جواد نکونام توانست مهرداد محمدی را به عنوان تنها بازیکن شاخص نقل و انتقالات خود به خدمت بگیرد و امروز با همان بازیکنان معمولی با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر حضور دارند. گفتنیست آبی ها دو فوق ستاره ترکب اصلی خود یعنی مهدی قایدی و محمد محبی را در نقل و انتقالات از دست دادند.

اینکه نبیل باهویی با کفیت نازلش از کدام کانال دلالی به پرسپولیس لینک شده را مدیران این تیم و کادر فنی اش باید توضیح دهند. آیا با مجموع پرداخت به شهاب زاهدی و نبیل باهویی نمی توانستند عیسی آل کثیر را نگه دارند؟

 

گل محمدی شب گذشته در مصاف با سپاهان با کلکسیونی از ستاره های سابق پرسپولیس مواجه شد که او نخواست در تیم بمانند و اتفاقاً رضا اسدی تک گل این دیدار را با یک شوت استثنایی به ثمر رساند. بازیکنی که در پرسپولیس یحیی گل محمدی به پایان فوتبالش نزدیک شده بود و دوباره احیا شد.

 

جناب گل محمدی باید بداند علت ناکامی این روزهای پرسپولیس نه نقل و انتقالات بد است و نه مصدومیت ستاره ها، نبود تاکتیک مشخص در لحظات بحران است که شاید در چند سال اخیر با امدادهای غیبی به نتیجه منتج می شد اما امان از وقتی امدادهای غیبی دست از کمک بردارند! آن روز است که عیار واقعی آقایان مشخص می شود. مگر با همین تیم(- آل کثیر) فصل گذشته 3 قهرمانی به دست نیامد؟ چه شده که امروز این بازیکنان ضعیف قلمداد می شوند؟

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 13 نوامبر 2023 / 1:12 ب.ظ

    امان از دستورات نهاد های بالا ، گول محمدی یه فاتحه سر قبر شهدا بره قضیه حله

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید