کد خبر:21406
پ

فرافکنی سرپرست پرسپولیس | تیم های قانون گریز ناراحت از فدراسیون پاک

بازی پرسپولیس و صنعت نت در حالی با نتیجه 0-0 به پایان رسید که آنهایی که این بازی یا صحنه های حساس آن را دیدند می توانند گواهی دهند حق تیم صنعت نت با موقعیت های گل خطرناکی که روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد برد بود و پرسپولیس در حالی روز بد خود را سپری […]

بازی پرسپولیس و صنعت نت در حالی با نتیجه 0-0 به پایان رسید که آنهایی که این بازی یا صحنه های حساس آن را دیدند می توانند گواهی دهند حق تیم صنعت نت با موقعیت های گل خطرناکی که روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد برد بود و پرسپولیس در حالی روز بد خود را سپری کرد که از این بازی می توان به عنوان ضعیف ترین بازی 4 سال اخیر پرسپولیس یاد کرد چرا که آنها تنها یک موقعیت گل روی دروازه صنعت نفت ایجاد کردند و با نداشتن حتی یک شوت در چارچوب، بدترین عملکرد چند سال اخیر خود را به ثبت رساندند.

 

فرافکنی سرپرست پرسپولیس | تیم های قانون گریز ناراحت از فدراسیون پاک

فرافکنی سرپرست پرسپولیس | تیم های قانون گریز ناراحت از فدراسیون پاک

نکته جالب پس از اتمام این بای، توجیهات عجیب سرپرست و سرمربی پرسپولیس در خصو این تساوی خارج از خانه بود. ابتدا سرمربی پرسپولیس این تساوی را به باد و زمین نسبت داد که هر چه که بود، برای دو تیم یکسان بوده و این نبوده که باد برای تیم صنعت نفت نوزد و فقط برای پرسپولیس بوزد! اما جالبترین بخش ماجرا جایی بود که افشین پیروانی در صحبتهایی فرافکنانه مدعی شد فدراسیون فوتبال دوست ندارد، پرسپولیس قهرمان شود و با عدم صدور مجوز بازی مهدی ترابی در این مسیر گام برداشته است!

 

اما وقتی اصل ماجرا را پیگیر شدیم متوجه این قضیه شدیم که فدراسیون جدید پنجره نقل و انتقالاتی تیمهایی همچون صنعت نت، استقلال ماشین سازی و سایر تیم های بدهکار را بسته است و به همین دلیل مهری بازیکن جدید استقلال نیز نتوانست برای این تیم بازی کند و سوشا مکانی چند ساعت مانده به شروع بازی صنعت نفت و آبادان و پرسپولیس، طلب خود به باشگاه آبادانی را بخشید تا آنها بتوانند از بازیکنان جدیدشان استفاده کنند و پنجره نقل و انتقالاتی شان باز شد.

اینکه در سالهای گذشته قانون اجرا نمی شد و با تیم های بدهکار  و به طور خاص استقلال و پرسپولیس مماشات می شد و این تیم ها علی رغم بدهی های سنگینی که به مربیان و بایکنان سابق خود داشتند، همچنان می توانستند بازیکن جدید بخرند، خود گویای تخل و ساد در فدراسیون گذشته است و مشخص نیست افشین پیروانی از چه چیزی گله داشت؟ آیا از اینکه قانون در فدراسیون جدید در حال اجرا شده است گله دارد یا فشار تساوی بدموقع مقابل صنعت نفت باعث شد تا آن مصاحبه عجیب را از افشین پیروانی شاهد باشیم؟

 

شاید قانون گریزی در 4 سال گذشته برای مسئولین پرسپولیس تبدیل به عادت شده و آنها تصور می کردن در فدراسیون جدید نیز می توانند با یک نامه و درخواست بازی خود را به تعویق بیاندازند و به آبادان سفر نکنند(مثل لغو بازی با نساجی) اما فدراسیون جدید با ریاست عزیزی خادم از همین ابتدا ثابت کرده نام تیم ها برای او هیچ اهمیتی ندارد و تنها قانون در فوتبال کشور اجرا می شود چه این تیم پرسپولیس باشد چه استقلال و چه بادران!

 

در پایان ذکر این نکته ضروریست که این سبک فراکنی در هنگام ناکامی از سوی مسئولین پرسپولیس مسبوق به سابقه است چرا که در فصل گذشته نیز پس از 3 شکست پیاپی در لیگ، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل وقت این تیم در پخش زنده مدعی شد فدراسیون نمی خواهد پرسپولیس قهرمان شود یا یحیی گل محمدی پس از شکست در نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال مدعی شد فدراسیون می خواهد استقلال قهرمان شود که در نهایت همه این ادعاها نقض شد و به نظر می رسد ادعای افشین پیروانی نیز به واسطه فشار بازی بوده و مثل ادعاهای پوچ قبلی دوستانش نقض خواهد شد چرا که اهالی فوتبال فارغ از رنگ ها امروز از اجرای قانون در فدراسیون فوتبال و مبارزه با فساد خوشحالند و تنها تیم هایی از این اتفاق ناراحت خواهند بود که در سالهای گذشته از سپر حمایتی فدراسیون فوتبال در بزنگاه های مختلف استفاده کرده اند و اکنون دیگر این حمایت را پشت سر خود نمی بینند.

 

شاید بهتر بود سرمربی و سرپرست پرسپولیس در خصوص بازی ضعیف تیمشان مقابل صنعت نفت و نکات فنی آن صحبت کنند چرا که تا پیش از این بردهای سریالی پرسپولیس نیز مهدی ترابی در ترکیب این تیم حضور نداشت و اینکه تساوی و بازی ضعیف در این بازی را به نبود ترابی ربط دهند، یک فرافکنی آشکار است.

 

پی نوشت: فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده حتی اگر در این مقطع قادر به پرداخت بدهی های سابق خود که بالغ بر 30 میلیارد تومان است نیستید، می بایست گواهی توافق با شاکی خود را به کمیته تعیین وضعیت ارائه دهید و این بدان معنا نبود که باشگاه پرسپولیس می بایست به یکباره 30 میلیارد تومان به شاکیان خود پرداخت کند و اگر برخی تیمهای بدهکار امروز قادرند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند به واسطه تعیین تکلیف بدهی های خود و تواق با شاکیانشان است و این در حالیست که باشگاه پرسپولیس نه توافقی کرده و نه پرداختی به شاکیانش داشته است.

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • Majid 7 مارس 2021 / 10:17 ق.ظ

    اگر برای همه تیمها اعمال بشه ایرادی نداره ، ولی تیمی که پنجره اش بسته است چطور میتونه مربی بگیره ؟ مربی جز نفرات تیم به حساب نمیاد؟
    خیلی ناراحت شدم که ششتقلال نتونست مهری رو بازی بده طفلی ششتقلال

  • عدالت 7 مارس 2021 / 10:00 ق.ظ

    خبرگزاری محترمی که مسئولین پرسپولیس رابه بادانتقادگرفته ای پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش است که فدراسیون را شامل میشوندمدیرعاملی که سه ماهه اومده باید بدهی چندسال پیش را پرداخت کنه؟شماکه مقاله می‌نویسی به عزیزی خادم قانونمندبگو حق پخش پرسپولیس راازصداوسیمابگیره اگر دولت توان اداره پرسپولیس رانداره تیم را تحویل هواداره بدهد درود به خبرنگاران باشرافت وبی غرض

  • سام 7 مارس 2021 / 9:57 ق.ظ

    آخه حسام الکی بدبخت اولا آیا صنعت نفت فقط به سوشا بدهکار هست که پنجرش باز شده؟؟؟ دوما آدم بیسواد پنجره استفراغ به خاطره بدهی به بودورف بسته شده نه بدهی داخلی که میگی مهری بازی نکرد…پس بچه جون به خاطره اندکی پول شرافتو چیزای دیگتو به راحتی نفروش انسان باش نون حلال دربیار…این زجری که پرسپولیس تو این چند سال به شما وارد کرده زلزله و آتشفشانو کرونا و تورم و گرانی هر بلایای طبیعی و غیر طبیعی دیگه ای وارد نکرده واقعا به معنای واقعی حقیر شدید واقعا من دلم به همون اندازه ای واستون میسوزه که وقتی یه کودک کار رو کنار خیابون میبینم میسوزه…پس حالا حالاها از قدرت پرسپولیس بسوزید و متوهم تر بشید

  • ایران 7 مارس 2021 / 9:56 ق.ظ

    حسام ملکی فرافکن متوهم شیشتقلالی معلومه بدجوری پوکر پرسپولیس تو رو سوزونده هنوز باید خیلی بسوزی الاستقلالی

  • شهرام 7 مارس 2021 / 9:54 ق.ظ

    همین تویه قلم فروش باید این فدراسیون رو تایید کنی
    پیروانی گفت قانون باید برای همه باشه. اقای پاک!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید