کد خبر:46053
پ

عملکرد طنز فلیپه کایسدو مهاجم مدنظر پرسپولیس در لیگ عربستان

برخی رسنه ها از نهایی شدن توافق باشگاه پرسپولیس و فلیپه کایسدو مهاجم سابق لاتزیو و منچسترستی خبر داده اند. در ادامه نگاهی داشته ایم به آمار و سوابق فلیپه کایسدو در تیم های سابقش که قابل تامل به نظر می رسد. عملکرد طنز فلیپه کایسدو مهاجم مدنظر پرسپولیس در لیگ عربستان فلیپه کایسدو مهاجم […]

برخی رسنه ها از نهایی شدن توافق باشگاه پرسپولیس و فلیپه کایسدو مهاجم سابق لاتزیو و منچسترستی خبر داده اند. در ادامه نگاهی داشته ایم به آمار و سوابق فلیپه کایسدو در تیم های سابقش که قابل تامل به نظر می رسد.

عملکرد طنز فلیپه کایسدو مهاجم مدنظر پرسپولیس در لیگ عربستان

عملکرد طنز فلیپه کایسدو مهاجم مدنظر پرسپولیس در لیگ عربستان

فلیپه کایسدو مهاجم 35 ساله اکوادوری که در کارنامه فوتبالی اش حضور در تیم های مطرح فوتبال اروپا دیده می شود، در پایان دوران فوتبال خود به تیم ابهای عربستان پیوست. او در فصل گذشته یعنی فصل 2022/2023 در 24 بازی که برای تیمش انجام داد تنها موفق به زدن 3 گل شد. عملکردی ضعیف از مهاجمی پا به سن گذاشته که انتخاب او توسط کادر آنالیزوری پرسپولیس را زیر سوال برده است.

با مشاهده عملکرد این بازیکن مشخص است که کایسدو که فقط نام بزرگی دارد و از لحاظ آمادگی جسمانی نیز در فرم مطلوبی قرار ندارد و به نظر می رسد دلال ها نقش زیادی در نهایی شدن احتمالی این انتقال را داشته باشند. همانطور که پیشتر در انتقال بازیکنان ضعیفی همچون بودیمیز، براندائو، پریرا، اوساگونا و … دلال ها برنده واقعی ترانسفرهای خارجی پرسپولیس بودند.

هر چه که هست به نظر نمی رسد کایسدوی مسن به کار پرسپولیس بیاید چرا که اگر قرار بود مهاجم مسن خارجی گره کار پرسپولیس در خط حمله را باز کند، بدون تردید شیخ دیاباته 34 ساله می توانست اینکار را انجام دهد که نتوانست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید