کد خبر:46343
پ

صحبت های مضحک یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری: جایگاه خود را بشناسید

به نظر می رسد جنگ رسانه ای سرمربی پرسپولیس با عوامل سایر تیم ها وارد فاز جدیدی شده است. اما گل محمدی که این روزها در مقام یک پیر فوتبال دیگران را نصیحت می کند، ظاهراً فراموش کرده که او و عوامل پرسپولیس در سالهای اخیر چطور جایگاه خود را نشناختند و با هر ناکامی […]

به نظر می رسد جنگ رسانه ای سرمربی پرسپولیس با عوامل سایر تیم ها وارد فاز جدیدی شده است. اما گل محمدی که این روزها در مقام یک پیر فوتبال دیگران را نصیحت می کند، ظاهراً فراموش کرده که او و عوامل پرسپولیس در سالهای اخیر چطور جایگاه خود را نشناختند و با هر ناکامی کل عوامل فدراسیون فوتبال  و وزارت ورزش را زیر سوال بردند.

صحبت های مضحک یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری: جایگاه خود را بشناسید

صحبت های مضحک یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری: جایگاه خود را بشناسید

گل محمدی در حالی عضو هیئت مدیره استقلال و سرمربی این تیم را به شناخت جایگاه خود در اظهاراتشان دعوت می کند که گویی فراموش کرده او جایگاه خود را در مقطعی تا حد وزیر ورزش بالا برد و در یک کنفرانس خبری به وزیر ورزش 72 ساعت فرصت داد تا مدیرعامل وقت تیم برکنار شود و جالب این که همین اتفاق نیز رخ داد!! حال باید یحیی پاسخ دهد که در چه جایگاهی است که برای اعضای هیئت مدیره یا وزیر ورزش برای جا به جایی مدیرعامل تصمیم گیری کند.

او ظاهراً فراموش کرده که با شکست های پیاپی در جام حذفی مقابل استقلال فرهاد مجیدی به یکباره جایگاهش را فراموش می کرد و کل عوامل دخیل در فوتبال ایران از بالا تا پائین را به جانبداری از استقلال متهم می کرد و جالب اینکه در هیچ یک از این موارد، استقلال به عنوان قهرمانی نرسید و هیچ برخورد انضباطی با سرمربی پرسپولیس انجام نشد.

در نهایت اینکه یحیی که این روزها بهتر از هر فرد دیگری می داند تیمش در بن بست تاکتیکی به سر می برد، به جای قهر کردن و اشک تمساح ریختن برای جذب منابع مالی بیشتر، بهتر است پاسخگوی عملکرد ضعیف بازیکنان خارجی جذب شده در دوران مربیگری اش در پرسپولیس باشد. از اوساگونا گرفته تا پریرا و نبیل باهویی! او بهتر است بداند قهرهای سریالی و تهدیدات توخالی او به فسخ قراردادش دیگر حتی برای هواداران پرسپولیس هم اهمیتی ندارد چه رسد به مسئولین وزارتخانه که بخواهند برای جلوگیری از این اتفاق، منابع مالی جدید تزریق کنند.

او در حالی به 3 عنوان قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته می بالد که همه می دانند این عناوین چطور به دست آمده اند. قهرامانی سوپرجام بدون برگزاری بازی (!) قهرمانی جام حذفی با اخراج بی مورد ساپینتو پس از گل دقیقه 100 استقلال (!) و قهرمانی در لیگ با اتفاقات عجیب و غریب سه هفته پایانی به سود این تیم و ضرر استقلال و سپاهان به دست آمد. یحیی فراموش نکند که در سه هفته پایانی همه توضیح مسئولین برای اتفاقات به سود پرسپولیس در یک جمله خلاصه می شد: “به دستور نهادهای بالادستی فلان اتفاق افتاد”

 

مردم به خوبی فرق قهرمانی واقعی و غیرواقعی را متوجه می شوند و حتی سازمان لیگ نیز این مسئله را می دانست که پیشنهاد ارسال کاپ سوپرجام با اسنپ را به مدیرعامل این تیم داده بود. پس بهتر است یحیی از 3 قهرمانی فصل گذشته صحبت نکند و در خصوص اینکه چه شد که پرسپولیس جایگزین استقلال(قهرمان بدون شکست مسابقات) در لیگ قهرمانان آسیا شد، صحبت کند و اگر فرصتی ماند در خصوص کمک های هوادار متمول ناشناس و تزریق منابع مالی خارج از قرارداد برخی بازیکنان این تیم صحبت کند.

 

*** به واقع چطور می شود که یحیی و عضو تندروی هیئت مدیره پرسپولیس (به قول مهدی هاشمی نسب حمل کننده کت مسئولین) و عوالمل انشا بنویس رسانه ای این تیم، این جایگاه را دارند در خصوص قرارداد بازیکنان سایر تیم ها صحبت کنند اما وقتی صحبت از افتادن پرده های قراردادهای صوری پرسپولیس به میان می آید، آقایان همه را به سکوت دعوت می کنند؟ ظاهراً هر جا پای منافع نامشروع آقایان وسط باشد، طرف مقابل باید سکوت کند. این اتفاق ما را به یاد صحبت های مهدی رسول پناه علیه یحیی گل محمدی می اندازد که تا حد زیادی این روزها با واقعیت همخوانی پیدا کرده است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید